Altın nişan yüzüğü kavgası?

Ya arkadaşlar. Ben anlamıyorum bu aileler ne istiyor evlatlarından. Sevgilimle nişan yüzüğü bakmaya gittik. Gümüş alalım dedik. Fazla masrafa ne gerek var dedik. Sonuçta sembolik bir şey. Sevgilim benim parmağıma çaput bağlasa bile ben onunla evlenirim. Ama ailem altın alacaklar diye tutturdu. Ben zaten sarı altın sevmiyorum yakışmıyor bana. Beyaz altınla da gümüşün pek bir farkı yok görünüm olarak. Bir türlü ikna edemedim. Ucuza gidersin, kıymetin olmaz gibi şeyler söylediler. Ben mi anormalim?

Altın nişan yüzüğü kavgası?
Cevapla