Canlarım maalesef çok küçük yaşta 11 yaşındayken kapandım bilinçli değildim etrafımda birkaç kişi kapandığı için özenmiştim şimdi 21 yaşındayım ve iki yıldır annemi ve abimi açılmaya ikna edemiyorum geçen sene söyledim ve çok büyük kavga gürültü oldu okula göndermekle tehdit etmek, evden çıkmama izin vermemek, telefonumu elimden almak gibi depremden sonra okul açılınca gidip kurtulmak için başımı örterek gittim ama artık dayanamıyorum ve yine okulla tehdit edilmekten korkuyorum. Aslında geçmişe bakınca çok yol kat ettiğimi düşünüyorum artık kısa kollu t shirt giyebiliyorum başıma da yaklaşık üç aydır hiç şal takmadım saçlarımı önden çıkartarak bandana takıyorum ama bir türlü tamamen bu lanetten kurtulamadım çok bunaldım artık biraz da inata binmiş gibiler yoksa şuanda da asla kapalı sayamam kendimi onları nasıl ikna ederim önerilerinizi veya varsa psikolojik olarak ikna yöntemlerinizi benimle paylaşır mısınız?
Güncellemeler
1 yıl
İki senenin sonunda Açıldım ve kimsenin bana müdahale etmesine izin vermedim🥳
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer