
Genelde size yapılan yanlış şeye karşı olarak " saldırı " pozisyonuna geçerken ve tüm kozlar elinizde iken kullanacağınız bir soru cümlesidir.
Böyle bir cümleyi en son kime kullandınız?

Genelde size yapılan yanlış şeye karşı olarak " saldırı " pozisyonuna geçerken ve tüm kozlar elinizde iken kullanacağınız bir soru cümlesidir.
Böyle bir cümleyi en son kime kullandınız?
Hayır hiç olmadı.
Teşekkür ederim :)
Ricalar 😄
:D
Evet oldu
Cevap
3Cevap
İçimden dedim zorttt diyip sırtımıştım o an çok mutluydum enayi savunma bile yapamadı güzel yerden vurdum.
Soru olarak değil, yedin mi olarak evet oldu. Ama belirttiğiniz anlamda kullanılmaz bu.
Oldu. Bazen sinirlendiğim insanlar var tabij
Oldu yedirdim naneyi😂
evet oldu, babama : )
Deyimler atasözleri ile pek alakam yok
Hayır. Kader kısmet bu deyimler
Hayr olmadı ben reyhan veya kekik yediriyorm
Evet oldu 😂😂
Şu iki gündür kendime diyorum.
ablam elbisemi almisti ona soyledim
Kendime diyorum bazen
Oldu tabi sjjsj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar