En güzel hikaye yazarına tandır ekmeği arasına tereyağ. Kara kovan balı, kokuli çay ve gece gökyüzünde galaksi çizgisini görme fırsatı. 😌 Hadddi bakim yarışın.

En güzel hikaye yazarına tandır ekmeği arasına tereyağ. Kara kovan balı, kokuli çay ve gece gökyüzünde galaksi çizgisini görme fırsatı. 😌 Hadddi bakim yarışın.

Fransızım ben, bu sandalyenin hikâyesini yanlış anlamak zorundayım. Mesleğim bu. Bu sandalye de yahudi bir simsarın sandalyesi. Ama masası yok. Masanın da bu hikâyeye ihtiyacı yok zaten ama olsa güzel olurmuş yalan yok. Çünkü yıllarca o ormanda bu sandalyeye oturup, artık olmayan o masanın üzerinde, elindeki cevherleri gözündeki büyüteçle, bir bilim adamı edasıyla, yağmur çamur demeden, doyumsuz iştahıyla, tek tek ince eleyip sık dokuduğuna adım gibi eminim. Oturduğu koltuğu eskiten bir zenginliği arzularken uzun müddet yerinden hiç kalkmadığı belli. Ama sandalye sahipsiz duruyor. Ya o sandalye de öldü masayla bir gömdüler ya da bir gün kalktı ve masayı da kırıp gitti. Başka türlü bir yahudi asla sandalyesini arkada bırakmaz.
Olm sırf semim için açtım şu soruyu.
Senin 🥺
Cevap
25Cevap
Bence çok şey yaşamıştır
Yaşamış da ne yaşamış. 🤣
Bu sandalye yağmur çamur görmüş yıllarca kullanılıp bi köşede ben hala dimdik ayaktayım diyor bizim geleceğimizi görüyorum
Böyle güzel bir mezar bulur muyuz sanmam. 🤣
Bu sandalye Kan görmüş vahşet görmüş ayrılık görmüş ama onun gibisini hiç görmemiş
Yorum bitmiştir 🚬🚬🚬
Bundandır ki şu an bir prense dönüştü. 🤣
Son dakika 10 yıldır vaar olan bu sandalyenin bir sürü kişinin üzerine oturması sonucu bu hale geldiği düşünülüyor
Bu sandalyenin bi hikayesi var. 🤣
Nedir melom
Anlatırım ama biraz merak et.
Anlatttt
Sen getirmişsin bu hale yarasalar öyle diyor. Böcük görmüşsün, öldürmek için sandelyayi oraya koyup üstünde zıplamışsın
Ağaçların arasındaki gözü görebiliyor musun?
İnşşş
İnsanın aklına şeytani şeyler getiriyorsun. 😅
Getiriyorum di mi? 🤣
Hayır düşünmedim tövbe töbe tövbe tövbe
🤣🤣
Antika eşya meraklısı melaike desek daha mı doğru olur bundan sonra bilemedim 😅
Bu sandalyeleri ben bulmuyom onlar beni buluyo. Bi şey söylemek istiyorlar bence bulamadım. Dağın yamacında buldum ben bunları la. 🤣
Sahipleri bunları çimentoyla sabitlemiş. Alamıyom. 🤣
Ooo ofis sandalyesi. Üzerinde oturan ne salmıştır buna 🤣
Doğadaki sekreter. 🤣
😅😅😅ayyyy ne yaşadı bende bilmiyorum ki sanırım 24 saat boyunca uzerinde oturdular🤣🤣
24 saat × 233828 zaman kadar. 🥺
UFO gelmiş uzaylılar dinlenmiş işte. Çözene kadar yıpratmışlar caağnım sandalyeyi
Üzerinde oturanı bir tek sen gördün.
İltifat aldımm
Gerçekleri söylüyom mutlu ol. Hemen.
🤣 🤣 Bigün dağlarda biri senin böbrekleri çalacak ama dur bakalım
Ne hale getirmişler sandalyeyi böyle de oturulmaz ki 😂
Kaç yaşında diye sorsana bi. 🤣
Kaç yaşında
Bilmiyorum 🥺
Hoyrat kullanmışlar ama sağlammış sandalye dayanmış😂
Bunu bir dede onarıyor. Ama cidden acıklı hikayesi hü
Hmm bilmiyordum🥲
bu transformers sandalye bir de önceki halini görecektiniz
Onu görürlerse ölüyorlarmış.
Ne dötler gördü bu sandalye
Acıklı bir gœt hikayesi. 😌
Ağlarız hep beraber 🤣
@Gunah_Perisi anlatayım yani öyle mi
Ahh kıyamam bu sandalyenin başına gelen güllü kızın başına gelmemiştir
Depresif zor zamanlardan geçiyor abisi gelecek kaygısı, Yalnız ve boşlukta hissetmesi, Yanlış anlaşılmalar, Ekonomik kaygı, Aşk kaygısı falan fistan
Kendini anlattın. 😌
la ne yaşayacak evde yırtılmış işte bi tarafı dedende bahçede çay içmk için bostana komuş sandalyeyi üstünden bi kaç mevsim geçince bu hale dönmüş
Derelerde yüzmüş çamurlara batmış tepelerden yuvarlanmış ama yıkılmamış hayat bu sandalyeye de acımamış ejshsksjsh
İyi dayanmış ama kime dayanmış acaba 😈🤣
Ajani sana dayanamamış bu hale gelmiş. 🤣
Sus kız ifşa etme bizi 😎🤣
Edicem.
Sandalyeler bizi pek sever canim
Neden ajani neden?
Ajanlar sorgu odasında çok oturtur milleti 😎
Aklıma kötü şeyler geliyor hocam 😂
Çatlı bey, aklınıza gelen sizin zat-ı halinize delalet ediyor. 🤣
Son günlerini seninle geçirmiş gibi görünüyor. :D
Valla hayatıma giren erkeklerin sonunu görüyorsunuz. 🤣🤣
Puhahahahaha ve nihahaha
Ne popolar oturdu üzerinde normal böyle olmasi
Ah ah.
Üzülüyorum elimde değil.
Sandalyelerde olmasa soru sormaya konu bulamayacaksın madam melaike 😂🤦🏻♀️
Açık alanda olduğum için tam olarak görsel de ne var göremiyorum 😃
Sandalyemin orada ne işi var çabuk getir sjds
Ne yaşadı bilmem ama çok gö7 görmüştür
Göyedi uçak gibi bi şey mi
Yok alikopter
Ali kopunca terlemiş mi evladım. Ne diyo hafız duyamıyom.
Hafız senin torbacının numarasını istiyor kız 😂
Söylemem diyorum öf öfff sen söyle diyosun.
Söyleme zaten yaz buraya herkes faydalansın 😂
Parayı konuşalım önce.
Önce malı görelim.
Ne demiş atalar canlıyı göreyim öleyim 😂
Şimdi biz malı Arap Faik'ten alıyoz gökhancım. Bu kadar söylim sen ortama hakimsen kimin kim olduğunu bilirsini annadını mı?
Çok iyi gidiyordu ama klişeye bağladı ya 😔
Kimin kim olduğu detayı iyiymiş bak 😂
Abimin aklına uydum ondan klişe oldu. Çocuk zihnimin içinden çıkmıyo böyle olunca kimi dövim ben şimdi dövecek kimsem kalmadı
Sen neden konudan konuya atlıyorsun kız 😂
Kafam çok karışık ancak dağıtıyorum. 🥺 İmdatlık durumdayım.
Şey yap sen uyu uyu 😔
Uyuyamam. Annemi bulmam lazım. Yüzleşmem gerekiyor daha fazla kaçamam.
Zamanında cüzdanından para dızladıgın için mi 😔
Keşke öyle bi çocuk olsam. İyi soktun aklıma. Madem azar yiycem azıcık da para alim çantasından bedavadan yemiyim. 😔
Hikayesini yazarım ama hediyem ne olucak?🧐
Turuncu bir kumaş. 🤣🤣🤣
Olmaz tapınağa gitmeyeceğim başka hediye olsun🙃🤣
Bu sandalye duruyor mu?
Bu sandalye aslında yok.
Başı boş bırakıldı o yüzden 😂
Yok bir aşk hikayesi barındırıyor bu sandalye.
Yok be kimse orada oturup mesaj beklemedi 🤣😂
Keşke mesaj olsaydı ah ah
Ne ya 😂🤣
Ah ah ah.
Dile gelse de konuşsa..
Çok hüzünlü şeyler anlatıyo.
Kıyamam 🥺
Kıymışlar her yeri yamalı. 🥺
Jeolojik kazılarda bulunmuş gibi sanki
Bir kalp kazısında bulundu kassiyem.
Anlat demeyecek misin
Görmediği gøt kalmamıştır
Amacına ulaşmış.
Sen ne istiyorsun bu sanldalyelerden 😂
Hikayeleri var arkadaşım. Ama size asla anlatmıyorum. 🤣 Bu nedenle anlamsız geliyor her şey. Ben de. 🤣
Üf gıcık şey
Evet. 😌
Senin gibi inkarcı değilim.
Dabi Dabi
Altın yükselsin de borcum katlansın diye bekliyorum
Şişli etfaldeki teyzenin izini görüyorum burada 🤣
Teyzene sahip çık. Ben istemem şişli teyze. 🤣
Benim eski bilgisayar sandalyem oluyor kendisi, üzerine hikaye yazmanı bırakın..
Neler neler
Yazmak için mi yazdın red dövcem seni.
Kızı kaciralim sonra döv
Yok uykum var az uyuycam halıda. Bırakın la halıyı sahiplendiniz iyice. @yaban00
mumdan çıkmış yangın
Dedeye kim çıktı sahip.
Terkedildi😃
Tekmelendi. Yumruklandı, küfredildi. 🤣
Ama o yıkılmadı... hala dimdik ayakta💪🏻
Çünkü onarılıyor her sene başı. 🤣
Sjajdhd
Onarılmış hali mi😄
Daha ne olsun. İkeadan alınmış gibi. 🤣
Bilmem yapıldiysa tam yapılsın, mesela güzelce boyanıp minder takılabilir böyle hala yıkık sayılır😅
Ahh ahhh neler yasadi bir bilsen ama anlatmam ben
Hiç iyi şeyler yaşanmamış melo
Yıpranmış
Osura osura yirtmislar sandalyeyi
Nolmuş ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?