AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Benim kimsede numaram yok
Rehberimde 47 kişi kayıtlı 4 u ölü ama silemiyorum.. İş yüzünden benim telefonum yaklaşık 1000 kiside vardır o yüzden işten ayrılırken hattımı suya atıcam :))
Kendi rekorumu kırmışim. 51 kişinin numarası bende var. Benim numaramda 44 kişide var
Ahahahah
kaç kişide numaram var bilmem 365 kişi kayitliymis bende
Şahsi telefonumda en fazla 100 kişi şirket telefonumda 2000 den fazla kişi
Çift telefon kullanıyorum. Şirket ve şahsi. Hergecen gün artıyor numaralar
Şimdi baktım 205 kişi varmış
Benim numaram kaç kişi de var bilmiyorum
Bence yol geçen hanı gibi habere numara siliyorum 🤔🤔
Bir sürü insan vardı yurt dışına çıkıp hat değiştirince çoğu silindi
İyi olmuş
Artık yabancı kızlar var rehberde
Helal kardeşim
Eyvallah kardeşim
Nasıl la elbet arkadaşın veya kardeşin varsa onların numaraları vardır birde akrabaların
Hiçbirinde yok
Niye aranız mi kötü filan ya da asosyal biri misin
Evet asosyalm gerek duymuyorum
Senin kararın saygı duyuyorum
Böyle daha iyi kafa rahat
Yanlış anlamazsan şey sormak istiyorum hiç mi birileriyle konuşma ya da mesajlaşma isteği olmuyor yani bende ara sıra depresyonda iken evdekiler hariç kimseyle konuşmak istemiyorum ama en sonunda birilerine yazasim geliyor sende bu yok mu
Ben canım sıkıldı mi takılan biri değilim, her zaman ciddi kalıcı insan severim
Peki anladım hakkında hayırlısı ne diyeyim
Teşekkür ederim seninde
Bu arada kardeşim de yok takım
Tekim.
1374 kişi kayıtlı yüzde 70 i kim unuttum ara ara siliyorum
Şaka mı
Maalesef kanka iş gereği boş insanlar yani
En güzeli seninkisi bende sade bir hayat az insan tanımak istiyorum da ipin ucu kaçtı
Olması gereken arama yok mesaj yok mis
Oh valla yemek yerim telefon çalar tuvalete giderim telefon çalar bu yüzden bugün işten çıkmak istediğimi söyledim
Bunaldım artık
ya hiç sorma ors nosunu gibi bi ton numara var bende ve çoğunu da tanımıyorum :D
Bu bilgiyle ne yapacaksın merak ettim
Merak
Tamamda eline ne geçecek faydası ne
Bana allah yeter
Hepimiz için öyle
İş gereği çok kişide var
Nedense hep iş gereği 🤦♀️
Gerçek neyse onu söylüyorum.
Bu arada dikkatimden kaçmadı kıvırcık sen niye bana taktın
😂😂Ne dedim
Sen biliyosun gıcık kıvırcık
Ya sabır bisi demedimmm
Deme bı zahmet
Akrabalarım kayıtlı değil
Halka açık, esnafız sonuçta
Hiç bakmadım ama baya vardır
Çok var sayısını bilmem inşaat sektörü sonuçta
Sıfır
Hmmm
He ya ilk olabilirsin
İlk mi bu haftanın ilki mi
Hayır genel ilk
Neden bu kadar yalnızsın merak ediyorum
Bilmiyorum ki
Bende öyleyim daha iyi kafan rahat saçma insanlarla muhatap olmak yok
İyi değil bshd
Ama yanlış kişide olmaktansa
Oda var ama öyle diye diye yalnız kaldık
Bende bunun korkusu oluşmaya başladı diyebilirim ama cesaret yok
Skjd evde kaldın sende
Bana diyene bakk 💁♀️
Ben kaldım zaten😋🤣
Görücü bulalım olmaz mı😃
Buldum ben
😃gördüm seni
Gel desem gelcen zaten sus dalga geçme
😃gelcem
Külahıma anlat sen onu
😔peki
bak nasılda işini biliyo
Noldi😔
Niye üzgün şeyisii yapiyon acaba ona takıldım
Üzüldüm çünküsü
İnanmam 🥲
Ciddiyim🥺
Üzülecek bir durum yoktu aslında , çay içer misin
Kahve varsa kahve içerimmmm
Çay var sus kahveyi netcen
Kahve seviom ama
Sonra kalbim niye çarptı al iç
Seni görünce çarptı
Vay işşşek sıpası romantizimde biliyo
He ya ndjd
Uyu geç oldu
Korkuyorum
Korkuyo musun neydennnn
Öcülerden yanımda dur
Öcü diye bisi yok , güzel cici şeyler düşün uyursunn hatta neyi istiyorsan onun hayalini kur için hoş olur
Damam kurcammmm
Aferin, neyse fazla yordum seni 💁♀️
Yok daha yorulmadım😃
Yani yordum derken sıktım yani şey yaptım ay uff sende nezaketen seni sıktım diyorum işte 🤦♀️
Shhsd yok muhabbet iyi 😃
Memnun edebildik beyefendiyi demek
Biz edemedik mi
Oda bende kalsın🥱
😟😟😟pekii
saat 1i etmism yine başıma ağrılar girdi anam uyuuuuu öcü var deme lütfen
Ben niye uyu diye zorluyorum seni
Ne zaman istersen uyu ay
Jdjdıf sen uyuu
Bulursun yeni gacı merak etme 😏
Ben mi tövbe haşa
Yok benn , sende o potansiyel var
Neye göre bunu söyledin djdj
Fenalık sezdim de
Yok bende öyle şeyler
Peki peki kızma takılıyorum 🫣
😣😣😣
Ufaktan naş diyo anlaşıldı ıııı şey üzülme bak öcüler gelir yoksa tamamı heyoo bisi yok tamamı ben kaçar
Kaçma kaçma dkdk uykum geldi
E kaçiyim işte madem seninde geldi uyu ne güzel
Sjjdhf damam iyi geceler
İyi geceler bay bilmişş
Ben bilmiyomö
Valla anlamiyom şu an beynim erür vermiş uykusuzluktan birakta uyuyim
Uyu hadii
Teşekkürlerr ve şeker gecelerrrrr🙆♀️
İyi geceler kıvırcık
Neden yok iş güç iletişim nasıl oluyor
Olmuyo
Nasıl nasıl ne iş yapiyorsun
Teyzen dayın halan amcan kuzenlerin nasıl numarası yok türünün tek örneğinisin
Taşımam napcam
Sen çok garip bir kızsın çözemedim seni
boş ver çözme zaten🙂
Kız arkadaşında yok oylemi
1,2 kişi var da instadan konusuyordk Instagram mi da kapadim
Mesleğin ne
Neden
Gerek yok
Az ya saymadım da
Dolu
25 kişide filan var
239 kişi var
Benim rehber işimden dolayı baya kabarık.
30 vardir
1 kiside var
4 kisi
En makulu
Cok garipsin
Niye ya😂
Soru da garip nerden esti de sordun mesela
Ismin de kivircik ama saclarin dalgali mesela
Kız neresi garip millet neler soruyo görmüyon mü , ve evet saçlarım normalde kıvırcık ben şekillendiriyorm dalgalı yapıyorum makine ile
Canim sıkıldi insanlarla uğraşiyorum ozur dilerim
Sorun değil bacım hepimiz iyi değiliz bakma
Ahahahah
1500 2000 bin vardır
Nasıl rahat edebiliyorsn ya
İsim maalesef
Ne işle meşgulsün ki
Nakliye
278 kişi kayıtlı
Hay maşallah
Dahada ile yaramazları sildim
Bncede
100 kisi
cok yok
1300 sanırım en son
Fazla değil mi
işim gerği konumum gereği bir çok kişiyle irtibat halinde olmam gerekiyor maalesef çok
Anlıyorum ben olsam dayanamam heralde
kesinlikle zor ama herkes yapamaz ama erkekler genelde böyle iş güç uğraşmak zorundayız
Haklısın tabi
adın ne bu arada