Sapıklığı normalleştiren anneye ne yaparsınız?

Benim babam denen ahlaksız doğduğumdan beri bana babalık yapmadı annemin zoruyla sadece para verdi hep şiddet gösterdi ergenlikten itibaren de taciz edip sapıklık yaptı sözel olarak. Zaten herif sapık iğrenç önüne gelen her kadına kıza sarkan eden bekar gibi takılan biri annem hep para rahat konfor için sustu ses etmedi hatta adamın arkasında durdu kızacağına. Ayrıca okulda işte dışarda da beni rahatsız eden taciz eden birçok erkek oldu ya da reddettiğim erkeklerde aylar yıllarca beni rahatsız eden bunlarda da hiçbir şey yapmadı hatta beni suçladı yok konuşmasaydın sosyal medya kullanma o zaman giyinme süslenme vs vs diye. Böyle iğrenç anne mi olur ya. Yok benim zamanında da yapıyorlardı ne var şu bu diye tacizci sapıkları koruyor karı normalleştiriyor bana kusur bulup kızıyor kavga ediyor pislik. Okulda herkesi taciz eden kütüphanede bi sapık vardı. Onda bile aman sus uzak dur şu bu şikayet etme işte ellettirmeseydin ne var o zaman gibi laflar demişti pislik.

Sapıklığı normalleştiren anneye ne yaparsınız?
Cevapla