Ben okulda zorbalık görüyorum 2 yıldır 9 dayken bütün sınıf bana zorbalık yapardı kendimi korumayı bilmiyordum sınıfımı değiştirdim ve yeni sınıfımda da zorbalık gördüm kendimi adam akıllı koruyamadım çünkü onlar çete ve benim kimsem yok 9 a giderken daksilimi patlattıp oturamam için sırama dökmüşlerdi neyse ki sınıfımı değiştirince bu kadar ağır seyler olmadı
Bugün alışverişe çıkmıştım ve 9 da bana zorbalık yapan o kişiyi gördüm kalbim çarpmaya başladı kötü hissettim o bana baktı ama ben ona bakamadım özgüven sorunum var ne yapmalıyım bende sosyal olmak istiyorum?
Bugün alışverişe çıkmıştım ve 9 da bana zorbalık yapan o kişiyi gördüm kalbim çarpmaya başladı kötü hissettim o bana baktı ama ben ona bakamadım özgüven sorunum var ne yapmalıyım bende sosyal olmak istiyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer