Kızlar yanlış mı düşünüyorum lütfen düzgünce cevap verin?

Ablam eşinden ayrılmış ve evi terk etmiş eşi biraz saf yarım akıllı diyebilirim. Ablam evi terk edince ilk başka şehire gitmiş ne abimin ne benim haberim yok sadece annemle babamın haberi var. Gittiği şehire de daha öncesinden yani 2 3 yıl öncesinden kızını okumaya göndermişti ama kızı okula gitmemiş okulu bırakmış liseyi çalışıyor. Benim tahminim birisi ile görüştüğü ve o yüzden o şehre gittiği ama öyle de olmaya bilir gittiği şehirde nevşehir. Böyle bi durumda ilk kardeşlerinin anasının babasının kapısına gelmesi daha doğru olmaz mıydı ilk çare biz olmamalı mıydık. Çok ağrıma gidiyor ben kendimi değersiz hissettim abla demeye utanır hale geldim bi insan önce ailesine sığınmak mı
Kızlar yanlış mı düşünüyorum lütfen düzgünce cevap verin?
Cevapla