Babaya hamile olduğunu söylemek nedir? Şimdi geri kafalı mı oluyoruz biz?

Yahu şaşırıyorum cidden. Kadın hamile kalıyor , ertesi gün gidiyor abisinin babasının amcasının yanında söylüyor, müjde veriyor. Niye bu kadar rahatsınız? eleştirmek için de yazmıyorum esasen, merak ediyorum yani nasıl söyleyebiliyorsunuz? yetiştirilme tarzıyla mı alakalı yoksa yöreyle mi acaba? ben Karadenizliyim, bizim oralarda ayıptır erkeklere söylemek. kaldı ki babadan bahsediyorum. karnı belli olmasın diye şalla örtmüştü ablam doğum yapana kadar babamın yanına geldiğinde. sorun bizde mi yoksa onlar mı çok rahat anlamıyorum. yine de ben halimden memnunum kim ne derse desin, iyi ki böyle yetişmişiz.

Babaya hamile olduğunu söylemek nedir? Şimdi geri kafalı mı oluyoruz biz?
Cevapla