AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ben ve sevdiklerim olur sadece
Merhaba,
Ailem, mahallenin çocukları, gençleri, komşular...
Partner yok mu hayatinda
Keşke olsa 😅sadece onun eksikliğini yaşıyorum. Partner değil ama sonsuzluğa açılan bir kapı istiyorum hep yanımda olacak hep yanında olacağım 😅gelip geçici kapım kapalı 😅
Partner sevgili basit istediğim onlar değil
Mesele sevmek, sevgili değil. Hemen hemen herkesin yanında var sevgilisi ama yok sevdiği 😅
Harbi harbi sevilmek sevmek istiyorum 😅
Senin?
Benim var, evlendim.
Umarim sana da istedigin gibi sevdigin ve sevildigin bir iliski nasip olsun.
Ne güzel 😅
Rabbim huzur ve mutluluk yağmurları yağdırsın üzerinize 😅
Amin inşaAllah 🌸bende helal aşk istiyorum
En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısı hep yuva kurmak istedim istiyorum 😅
annem eşim yok olsaydı onu söyleyebilirdim
Neden evlenmedin
aslında evlendim benden dolayı çocuk olmayınca boşandık
Bu durum seni ne kadar derinden yaraladi? Yoksa anlayisla mi karsiladin? Evlat edinmeyi dusundunuz veya denediniz mi
evlat istemedi anlayışla karşıladım şu anda evli ve 1 kızı var
Önce kendim, sonrasında ise ailem.
Aslan veya koc burcu musun
Hayır, Başak burcuyum.
Niye sordun?
Kendimden çok kimseyi sevmem
Aslan veya koc burcu musun
Aslan
Ama burçla alakası yok ki. Boyle olmalı bu dünya da insanın kendinden daha önemli birisi daha yok. Anne baba hepsi sonra gelir sen iyi değilsen gerisi iyi olsa ne olur? bir kere geldiğin bu dünyada onu bunu mu düşüneceksin hep kendinden önce?
Bu savunmadan sonra ben de kendimi ilk siraya cektim 😂 dogru
Yaa 😂😂
Sevgi bırakmadılar insanda ki seviyim.
Kendimi daha cok seviyorum.
Bende saklı söyleyemem
Annem
Söyleyemem abi söyleyemem abi 😥😥
Kendim tabii ki 💞
Anneannem
Neden o
Çünkü çok fedakar birisiydi kendi babasını annesini kendi baktı sonra benim çocukluğum onun yanında geçti tanıyabileceğim en iyi insandı
Vefat mi etti?
Annen baban peki?
Hayır
Annem
Partner var mi hayatinda
Hayır maalesef yok ben sünnetsizim sünnetsiz olduğum için kabul edip hayatına alan olmuyor tutturmuşlar sünnet olmadan olmaz diyorlar
Ben tutturmazdim. Tabii saglikli Sagliksiz yonlerini bilmiyorum, hangisi daha iyi bilemiyorum. Ama sunnet olmamis olma sebebin ve hala olmama sebebin nedir?
Ya hijyen ve temizliğine dikkat Edip özen gösteren biriyim sünnetsiz olduğum için haz ve istek çok daha fazla oluyor işte dinen de farz olan bir şey değil adı üstünde sünnet ayrıntıları buradan değil de öz den konuşsak olur mu?
Evliyim ben zaten. Ama sorularimin cevabini da almis degilim
Öz den konuşalım mı
Hayir maalesef
Anladım daha açık ve detaylı konuşurduk ama olsun teşekkür ederim 🙏
Kardesim
İlk 3 sirada kim var baska
kardeşim, annem , babam... sonra esim
Kardesine bu kadar baglisin demek, yasi senden kucuk mu
Bağlı demeyelim de bende yeri çok ayrı. Evet küçük 5 yaş kucuk
Sende boyle bi yer edinmeyi nasil basardi? Genelde sac bas kavga eder ya kardesler
Küçükken biz de kavga ederdik :) şimdi büyüdük ben 28 o 23 yaşında :) büyüdükçe anlıyorsun hayatta tek dostunun kardeşin ve ailen oldugunu
Ben de bunu anladim, aile disinda her sey çöp
👍🏻👏🏼
kendim
Aslan veya koc burcu musun
yayım aşko :SD
Sasirtti
Babam.
2. Sirada?
Abim.
Anne veya partner?
En sevdigin oyun ne?
Annem geçen sene kanserden vefat etti. Partnerim yok.
En sevdiğim oyun Resident Evil serisi olmuştur her zaman.
Basin sag olsun gogus kanseri mi
Ama hikayeli oyun o. Peki fps oyunlari arasinda?
Metastazlı bir kanser geçirdi. Anca 5 sene hayatta tutabildik. Pankreas ile başladı, karaciğere atladı sonra da beyne atlayınca kurtaramadık. Öyle hastane koridorlarında bakakaldık çaresizce...
Fps oyunu olarak seçim zor biraz ama Fallout 4 diyebilirim.
21. Yuzyilda halen kanserle savasamamak cok uzucu.. insallah onu yenebilecegimiz zamanlar da gelecek
Sanmıyorum, ilaç sektörü iyi ekmeğini yiyor.
İnsanin dusmani insan. birileri para kazanacak diye..
Cs2 veya call of duty hakkinda ne düşünüyorsun
Call of Duty ilgimi çekmiyor artık, baydı. Counter Strike ise benim tarzım degil. Ben daha çok coop tarzı oyunlar tercih ediyorum. Misal Left 4 Dead gibi fps de. Back 4 Blood olabilir.
Benim de ilgimi sadece cs cekiyor ama bahsettigin oyunlari not aldim ve hicbirini daha once denemedim belki de daha cok severim bakalim.
Gerçek oyuncularla bilgisayara karşı oynamayı seviyorsan sarar.
Gercek oyuncu takim arkadaslariyla bilgisyaara karsi oynamisligim yok, gercek arkadsslarla rakip olmak guzel ama
Ben sevemedim, bana göre değil. Ha öyle oynadığım Dead by Daylight vardı.
Tesekkur ederim bakucugum
Çocuklarım
Kendim
Kardeşlerim
Annem.
oğlum
Yok galiba 😱😱😱
Çocuklarım babam
annem <3
annem
Annem
En çok değil tek sevdiğim kişi
kendim 😌
Ailem
Ailem ve sevdiğim
Annemmm askim benim
Maslalh 😂
Eyvallah
Annem
annem senin?
Kendimi de severim annemi de :D
güzelmiş başka
O kadar
Kocami da cok severim ama siralamaya girmeyebilir cunku vazgeçebilinir
bunu bekliyordum 😊
Kocamin adi da kaan 😂 ne hizli yaziyonnnn
him emin misin
Evet senin karinin adi nedu
benim henüz belli değil niye burdan konuşuyoruz
Niye evli bi kadinla ozelden mi konusmayi tercih ederdin kaan bey
burdan çok uzun oluyor ama sen bilirsin
31 yasina gelmssin niye henuz belli degil gelinimiz
ne kadar meraklisin 😊
Coooooooook
o halde yaz sende
git bekarlara musallat ol :D
ben mi sen mi 😊
Cocukalarim ve ailem
Anne baba olan aile mi yoksa kocanin icinde oldugu ailen mi
Annem, babam, kardeslerim, esleri ve çocukları iste
Seen
Krndim
Annem
Ailem
kendım