Tamam hayatta her şey olabilir, hatalar da yapabiliriz gayet normal, Oldukça fazla özverili olmuşsun bugüne kadar, sen damat olmuşsun haberin yok, kendi evine nasıl gelin gittin şoklar içerisindeyim, bunlar bedavadan yiyecek kız almışlar kendilerine,
Herneyse olan olmuş, yaşın da daha genç, dul olmak sanıldığı kadar kötü değil eskisi gibi değil yani, yeni bir düzen kurmak için hem fazlaca şansın hem de fazlaca yolun var, aldanmaya devam etme yetmez mi bu kadar iyi niyet?00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılNormalde böyle yazıları okumam uzun diye okudum okurken durumuna çok üzüldüm insanlar iki yüzlüdür anlayamazsın çocuğa pek bişey demedin ama kaynana duygu sömürüsü yapıp arkadan geçiriyor haberin olsun bunlar seni borç batağında bırakıp çeker giderler ailenin parasını bunlara sakın olaki yedirme bilmem evinizi satın biz öderiz bunu satın şunu sattın diyerek evinizide avucunuzda hiç bişey bırakmazlar sonrada tekmeyi basıp giderler küçük değilsin diyeceğim tek şey tekminli ol vefalı olma hayır demesini bil para verdikçe o ki bize o verir kafasıyla seni yıpratırlar
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 307 cevap paylaştı. selam.. öncelikle içinde bulunduğun çıkmaz çok üzücü bir durum ama sanırım bunu kendine sen yapmışsın üzücü bir durum ve görün bu iş daha fasla ilerlemeden ve sen bu durum dan daha çok zarar görmeden o evden o insandan uzak kalman gerek olay farklı bir boyut seni kulan ma aşamasına gelmiş ve sana bir tavsiye eşim dediğin adam adam değil bunu avına sığınarak söylemek zorun dayım ve sana bir eş olarak ta bakma artık ve ordan biran önce kurtulmaya bak.
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı. Çok aşırı iyi niyetli davranmışsın ve tepene binmişler. Seviyorum yazmışsın ama sevsen ne fayda ki, evlenir evlenmez işten ayrılmış eşin borçlarını sana ödetiyorlar senin evine yerleşmiş vs vs. Yani evlenmemişsin açıkçası evine bakacağın birini almışsın gibi olmuş. Geçmiş olsun sıyrılırsın umarım
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim umarım 😔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılO zaman eşlinden boşanmanız lazım
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sana uzatmadan cevap vereceğim, Öncelikle geçmiş olsun.
Acilen boşanman gerekiyor, sırf bir kişiyi sevmek onunla evlenmek için yeterli değil. Sağılacak inek arıyorlarmış. Öyle sinirlendim ki. Bulmuşlar melek gibi kızı,,, Allahım niye böyle adamlara denk gelirsiniz anlamıyorum.
Balık baştan kokar dedikleri olay bu olsa gerek, burnun mu tıkalıydı? kokuyu mu alamadın? Böyle koca ve ailesi olmaz olsun, Avukata git herşeyi anlat ve bir şekilde zararını tazmin etmeye çalış, aynı evde yaşadığınızı ispatlamaya çalış. Avukattan destek alman lazım.
Normalde yuva yıktırmam ama burada kararım kesindir, böyle biriyle 1 sn daha evli kalman senin psikolojin için korkunç bir durumdur. Diğer kişiler de hem fikirdedirler.47 Yorumla
Soran1 yılHayır aslında çok iyi rol yaptılar bende iyi niyetli olunca inan kötü birisi çıkarlar mı sonradan acaba demek aklıma gelmedi. Dediğinizde haklısınız bir avukatla görüşmem gerekiyor en kısa zamanda
Soran1 yılYok hayır zaten 2 yıldan önce çocuk yapma planım yoktu evlilik sonuçta iki taraflı sorumluluk getiriyor hemen çocuk yapıp evde oturmaktansa biraz daha çocuğum için birikim yapıp rahat yaşatırım hemde eşime tek başına yük binmez diye ertelemiştim sanırım verdiğim tek doğru karar bu olmuş
Soran1 yılAslında psikolojik olarak kendimi enayi gibi hissetmesem elimden geleni yaptım ve olmadı diyerek içim rahat edebilirdi. Sadece enayi gibi hissediyor olmak canımı inanılmaz yakıyor
- 1 yıl
Vay be süper yorum
Ya gerçekten şaka mı dedirtti. Ana kuzusu bir adamla evlenmişsin. Ve yönetmeyi seven bir kayınvalide. Kimseye kolay kolay boşan felan demedim. Daima çözümler vardır. Ama kısa ve net olarak şöyle açıklayayım durumunu. Eşin olgun değil , ana kuzusu ve çocuk. Eşinin annesi cüretkar bir karaktere sahip. Yani yönetmek isteyen bir aciz insan. Sen fazla saf ve iyisin. Yani şöyle bir düşündüm de , empati kurayım. İşten ayrılmak saçmalık , eşim izin vermiyor demek saçmalık , eşe yalan söylemek saçmalık , anneye tepki verememek karşı çıkamamak saçmalık. Baştan aşşağı saçmalık. Ama kısa yorumu şudur. Eşiniz olgun değil. Evliliğe o sorumluluğa hiç mi hiç hazır değil. Ve öyle kayınvalide işe şahsen neden aramaya gerek yok. Kavga edilir.
31 Yorumla- 1 yıl
+++++++
1 yılGerçekten dediklerinin hesabini yapınca hemen gidip ailen ile paylaş. Annenden destek alıp bu çete den kurtul. Çalışmayan erkek mi olur? Ailene de herseyin şimdiye kadar parasını ben ödedim dersin. Miras olan şeylerden de bi zaman sonra satmanı isterlerse şaşırma. Kocani görünce kendimi tebrik etmek istiyorum. Calisip Kazandığım para ile geleceğim için güzel şeyler yaparken kocanın ailesini görünce çok çok iyi bi adammışsın derler bana. Annene söyle ve sana akıl versin. Çocuğun da olursa kolunu vermiş olursun, hiçbir türlü bağını koparamazsin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Yemişim aşkını da sevgisini de. Böyle aşk mı olur? Eğer her şey anlattığın gibiyse bunlar yakında seni satmaya da kalkar. Tez elden uzaklaş, aç boşanma davasını. Böyle insanlara hâlâ aşığım demiyor musunuz öldürüyor beni. Böyle insanlara değil aşk su bile vermem ben.
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Ana kuzusu erkekten koca adam eş olmaz..
Evliliği iyi ya da kötü yapan sadece kişilerdir. Kimileri yeryüzünde cenneti kimileri de cehennemi yaşatır. Üçüncü şahıslar ve geri kalan her şey bahanedir!
Ben iç açıcı görmedim! Geçmiş olsun!
Allah bellasını versin o kaynananın!14 Yorumla
Soran1 yıl60 yaşında birde biliyor musun. Manevi hayatını düşünmek yerine maddi hayatını düşünmeyi nasıl başarıyor anlamıyorum. Ağzı açılıncada bana kafası açık olan açık giyen insanım kalbi güzel olmaz allahtan belanı bul diyor. Ben açık bir insan olduğum için.
- 1 yıl
Sen bu kişi ile evlendiğin için hata sende kardeşim 🌸bile bile ateşe atlamışsın
Soran1 yılAh ah keşke baştada böyle olsalardı öyle iyi öyle nazik davranıyorlardı ki ben kendimi hiç farklı birisi gibi göstermedim olduğum gibi gösterdim ki evlilikte yalan olmaz bişey saklanmaz diye ama beni neler bekliyormuş hiç hissetmedim sinsi sinsi ilerlemişler
- 1 yıl
Keşke böyle olmasaydı. Bende babamı kaybettim küçük yaşta hiç görmedim. Senin gibi elinden geleni yapanı da pek görmedim. Elinden geleni yapmak güzel de hak eden için güzel
Kişi kendini belli eder kimi zaman bir bakış gülüş kimi zaman da bir çift söz yeterlidir tanımak için maskesi var ise yıllar da geçse nafile
Rabb'im yar ve yardımcın olsun 🌸
1 yılKardeşim hayat senin hayatın. Aileyi Ayakta tutmakta sende ama Çok oluyorlarsa sana baya yükleniyorlarsa sen başkası kırılmasın üzülmesin diye cefa çekiyorsan yok eşim yok annesi gibi. Kendi saygını kaybedersin kendinede saygı duyman lazım ya da oturup derdini komple anlat konuş oldu oldu olmadı olmadı yeni evlisin diye adın çıkardiye bakma herkes buyüzden kaybediyor yok komşular öyle der böyle der diye sen kendin nasıl görüyorsan öyle ol Gerekirse kurtul geç git hayat bizim için devam ediyor çünki herkes ayrı bir birey
10 Yorumla
1 yılSonrada , ama seviyorum diyorlar..
Sevgi , saygısızlığı örtmez.
Herşeye rağmen denilecek yer var, denmeyecek yer var..
Çok geç değil, kendi hayat çizgine dön.
Sen sadece çocukla değil annesiyle de evlenmişsin gibi anladım.
İkisinden de kurtulman lazım.
Allah selamet versin.10 Yorumla
1 yılBöyle seven mi kaldi awq
Tamam seninki enayiliğe geçmişte fakat eşin için bu kadar uğraşman falan harbi taktire şayan.
Onun dışında ayrıl, ispatla her şeyi, sonra da yoluna bak.
Kavga sırasında ses kaydı falan al hatta belki işine yarar, avukat bilgi verir sana o konuda00 Yorumla
1 yılCiddi misin sen gerçek mi bunlar şok oldum okurken kesinlikle boşanmalısın kendilerine bakamadığın için boşan diyorlar ya sana iyilik yapıyorlar hepsinden kurtul. Kayınvalidenin kendine gelince parası var ama sana gelince yok herşeyini kendin karşılamışsın hicbirsey isteme hemen boşan yeniden başlarsın herseye sıfırdan. Bunlara mı bakacaksin erkek değil kocan adam değil is yerindeki arkadaşları anlamıştır onun yalancı olduğunu sen yeter ki kurtul da senden aldıkları maddi şeyleri isteme yeter ki kurtur bitir yeter ki gitsinler hayatından yaptıkları adilikler yanlarına kalmaz için rahat olsun
00 Yorumla
1 yılKadın erkek evleneceğiniz kişiyi çok çok iyi seçin lütfen sigaram dahi yok ama babam içer gezer tozarmış şu an maddi durum çokça iyi ama o zamanlar savurmasa paraları kat katı olabilirdi sanırım şu an durulmuş ve gölgesi ağır bir babaya sahibim lakin geçmiş de malum umuyorum ki kocanız büyüyecek ve düzelecektir çocuk kalmış aile yüzünden gel anlaşılan
00 Yorumla
1 yılGönderinizi okudum yorumları da okudum hemen acilen boşanıyorsunuz ve durumunuzu herşeyi annene anlatıyorsunuz olaylar dibe batmadan işin içinden sıyrılın böyle olay düşmanımın başına gelmesin..
12 Yorumla
Soran1 yılAmin gerçekten şu hayatta kimsenin başına gelmesin
- 1 yıl
Amin canım geçmiş olsun
1 yılOkurken ruhum daraldı. Lütfen daha fazla bu zulmu kendine yapma. Maddiyat evet bazı şeylerde önemli değildir ama bunlar seni bildiğin kullanıyorlar. Kullandırma kendini. Hele kaynanana ayrı ayar oldum işe yaramaz kocana ayrı oldum
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBoşan neyi bekliyorsun hazır çocuğun da yok çocuk olursa artık bazı şeyler çok daha zor olur. İş baştan yanlış olmuş her şeye evet deyip tamam deyip alttan almayacaktın. Böyle yaptığın için şimd de başına çıkmışlar nasıl olsa sorun etmez yapar diye. Bu aileden bir halt olmaz kardeşim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılsen nasıl bir tünele girdin böyle yavrucuğum. baban olmadığı için sana binmişler. ah ben baban olacaktım ki onları nasıl makatından at dickiyle diker yırtardım. kaynananı da kocanıda birlikte madam ederdim...
05 Yorumla
Soran1 yılAh be hep bunu diyorum biliyor musun babam hayatta olsaydı korur kollardı 2 yıl olacak acısı hiç hafiflemedi ama şu aralar yokluğu dahada ağır geliyor
- 1 yıl
o şerefsiz ailesini bırak. onlar seni zengin görmüş güzel tezgaha getirmiş. çocuğun iyi ki yok. 1 dk bile bekleme annenin yanına mı gidiyorsun nereye gidiyorsun ya da o kocam dediğin soytaryımı evden atıyorsun ne yapıyorsan yap ve davanı aç. bu bahsettiğin karakterde bir mal zaten seni hiçbir konuda yatak en başta doyuramaz. kendine gerçek bir adam bul. yakın bi ryerde olsan gelip dayısıyım falan diye bunlara meyda dayağı atardım ciddi sinirlendim.
Soran1 yılYa bunları zaten herhangi bir dayıma amcama anlatsam yerlerinde duramazlarda ben anlatmıyorum. Evden atarım sonuçta benim zorluklarla kurduğum ev
- 1 yıl
at gitmezse de amcana dayına anlat kafasını gözünü kırıp atsınlar dışarı.
Soran1 yılBakalım süreç neyi getirecek
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Resmen kocanda kullanıyor seni, inanılmaz...
Çok üzüldüm bu duruma..
Yıkılmış olmalısın
Kocan nasıl olurda ezdirir seni, arkanda durmaz? Bu bile bir boşanma sebebi daha şimdiden.
Çok yakınken geri dön bence bu yoldan
Tabi hayat senin20 Yorumla
1 yılEskiler şöyle derdi biri ile yola çıktığın zaman baktin seni sürüklüyor batağın içine ki zaten seni sürüklemişler. Kolunumu verdin bunlara o kolu kes kurtar kendini kardeşim. Sadece kolun gider. Geriye kalan uzuvların seni hayatta tutar. Bence kurtulmaya bak. Geriye dönüşü olmasın. Hayat her zaman yaşamaya değer.
23 Yorumla- 1 yıl
Acilen annene her şeyi anlat ve bu evliliği bitir. En kötü annene yerleşir hayatına bakarsın.
- 1 yıl
Bu insanlar seni yer bitirir. Zaten yemiş bitirmişler. Ne demek telefon sattım motor sattım ya. Damarı çatlamış bu ailenin
- 1 yıl
Boşan kurtul kardeşim başka çaren yok.
Ayrılsana aptalmısın, iyi birisin anladıkta iyilikte bir yere kadar. Resmen seni s... ler diyeceğim de ağır kaçacak. Al eşyalarını bas git ya hemen avukat tut ayrıl. Ne uğraşıyorsun bu asalak tiplerle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.
1 yılInsan istedigi her sey olabilir sense çok bariz biri olmayi seçtin, bariz olan biri insanlarin gozune sak diye girer ve kin yaratir , sana olman gereken kisiye donusmene yardim ede bilirim.
02 Yorumla
Soran1 yılKeşke acımasız birisi olabilsem ama hakedene karşı
- 1 yıl
Istermisin peki olmayi?
Bunun için nelerden vazgecerdin?
1 yılÇok fedakarlık yapmışsın. Bundan sonra sadece kendini düşün. Anlattıklarının bir tanesinde bile seni düşünen insanlar göremedim. Acımadan elinin tersiyle itmelisin ki kendini göresin
01 Yorumla
Soran1 yılAh şu acımasızlığı becerebilseydim keşke
- Aile & Toplum konusunda 391 cevap paylaştı.
1 yılYa sen nasıl bi saf kızsın seviyorum falan boş ver acil bitirmen gerek böyle iş olmaz çocuk falan da yokken kurtul ilerde her yönden dahada çok yıpranırsın adamı intihara sürükler bunlar saçmalama bunlarlka hayat geçmez acilen bitir
00 Yorumla
1 yılYa gerçek olamaz demi. Ailecek seni kullanmak için ellerinden geleni yapmışlar ve sen hep iyi niyete yormuş ve kendini ve hayatını mahvetmissin arkana bile bakmadan kaç bence şu an
016 Yorumla
Soran1 yılİnan çok uzun ama yetmedi kelime kısmı bitti 7 ayda mahvoldum sırf vicdanım yüzünden. Kaçmaya çalışıyorum eşim ağlıyor yemin ediyor vicdanım izin vermiyor
- 1 yıl
Vicdanına oynuyorlar zaten. Senin paranı almışlar isteyince ispatla demişler. Ev almak için annesi resmen seni kullanmış yakında taksitlerini de senden isteyecekler vicdanına ve insanlığına her türlü oynayacak neyin ağlamasi arkana bakma. Herkese yalan söyleyen adam bu zamana kadar çalışan adam neden çalışmıyor sen bakacakmışsin oldu
Soran1 yılİnan bende böyle düşünüyorum artık ilk başlarda aklıma geliyordu ama şeytan dolduruyor insan oğluyum fitne düşünmemeliyim belki üst üste kötü şeyler denk geliyordur sınanıyorumdur diyordum ama artık ciddi ciddi kullanıldığımı farkettim
- 1 yıl
Her şeyi sattirmislar. İmkanıniz yoksa yapmayın istemez demişsin. Mahçup olurum böyle dedim deyip sana her şeyi yaptırmış ve aldırmış yapma uzak dur kaç
Soran1 yılOysa para işte değil mi bir insana kötülük yapmak için nasıl araç olabiliyor. Bana zaten iyi olsalar ben onları zorda koymazdım ki sonuçta onlarda benim ailem olmuş oluyor insanın kendi yer içerken ailesinin zorda kalmasına gönlü razı gelir mi. Kendi öz ailemden ne farkları olacaktı ki onların
- 1 yıl
Parayi komple kes ikisinden de nasıl sana daha fazla düşman oluyorlar otur ve izle
- 1 yıl
Abi gidip kendi görüşüne yazar mısın rica ediyorum
- 1 yıl
@Kamasutraaa Kusura bakma kardeş, haklısın.
Soran1 yıl@Musti423 Benimde beynime yer etmesi gerekiyor artık
Soran1 yılDaha ne kadar kötü olabilirler ki gerçekten aklım almıyor ya ben yanlış bir dünyadayım ya da onlar
- 1 yıl
Çıkarcı ve menfaatçi çok insan var bunlar ilk başta göstermiş ama anlamak istememişsin
Soran1 yılHaklısın
- 1 yıl
Umarım kurtulursun
Soran1 yılUmarım. Yorumların için teşekkür ederim umarım hayat sana güzel şeyler getirir. Sadece erkek değil kadın versiyonlarıda var ben olamadım ama sen dikkatli ol
- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
1 yılDirek bitir hiç ardına bile bakma resmen kullanılıyorsun.. hep yapıcı bir insan olmuşumdur ama bunun yapıcı olunacak bir durumu yok acilen yıkım ekimi sahaya girmeli net
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılÇok uzun yaşmışım, soru; kıda, öz ve anlaşılır olur. Ben okumaktan sıkıldım. Kendin etmiş ve kendin bulmuşun. Şutla gitsin
16 Yorumla
Soran1 yılValla ilkez kullanıyorum ayrıntılı anlatmak istedim anlaşılsın diye. Kendim edip nasıl kendim bulmuşum anlamadım ben mi rol yapın demişim
- 1 yıl
Şahsına yapılan her olumsuz hareketi mutluluğu yakalamak için sineye çekmişin. Bizde dul kadınlar nikahtan gider. Her genç kızın hayalidir düğün yapmak. Madem düğün yapacak paraları yoksa o halde paran olunca gel diyebilirdin. Sen babasızlığının ve akılsızlığının cezasını çekiyorsun. Sana kısa cevap verdim ve kararı veren uygulayan, seçimi yapan kendin olduğundan sorumluluğunda taşıman gerektiği ve istemiyorsan şutla dememe rağmen cevabımı aldın başka yerlere götürdün. Bu cevabımı dahi anlayamayan biri bu durumda bence hak etmiştir.
Soran1 yılBence senin öncelikle okuduğunu anlama ve anladığına yorum yapabilmen lazım. Neyse teşekkürler iyi geceler
Soran1 yıl@Musti423 Aslında seviyorum diye kullandırtmadım evlendikten sonra gerçek yüzleri ortaya çıktığı için evliliğimi bitirmekte acele karar vermek istemedim Allahın bir sınavıysa ben yanlış karar alırsam diye korktum. Yoksa kim evlilik öncesi böyle insanlar olduğunu bilse evlenir ki
- 1 yıl
Oh olmuş, hak etmişin. Senin gibi Ap-tallar olmasa kocan gibi asalaklar türemezdi. Benim ne kadar anladığım senin ne kadar ve nasıl anlattığına bağlıdır. Daha beter olursun umarım
Yol yakınken dön bence bazı şeyleri kabullenmek gerek bildiğin dolandırıcı insanlarmış
Ailesine daha çok söylüyorsun eşine laf kondurmuyorsun ama o adam seni yıpratır.00 YorumlaOkurken dayanamadım yarıda kestim. O kadar kötü sen anla.
Ayrıl.30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sen bunlarin bu kafada olduğunu görmedin mi baştan ?
12 Yorumla
Soran1 yılYemin ederim öyle rol yaptılar ki tek bir falso bile vermediler hadi ben kördüm anlamadım diyelim çevremde kimse göremedi oturdu kalktılar melek gibilerdi oscarlık ödül vermeliler
aboowww kızzz git bu neyyy tamam seviyorsun eşini aa böyle olmaz cocuk ne olmadan ayril bence ya da bosanma annenin evine git birazz o ne öyleee
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı. Resmen dolandırıcı çetesine düşmüşsün acil bir avukat bul yolsa babandan kalanlar da elinden gider...
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı.
1 yılÇok iyi niyetli bir insanmışsın çok üzüldüm. Eşinden hemen boşan, öyle eş olmaz. Kaynananı zaten Allah bildiği gibi yapsın
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Çok uzun yazmışsın. Lakin çalışmayan erkek olur mu,?
14 Yorumla
Soran1 yılYa ben iki tarafında çalışması gerektiğini düşünüyorum bu ekonomide açıkçası
Soran1 yılDünya bir hal olmuş cidden
1 yılAilesi bile koçanı sevmiyo sana salağı kakalamislar
13 Yorumla
Soran1 yılİnsan sevse çocuğu mutlu olsun diye çabalar bunlar mutsuz etme derdinde
- 1 yıl
Bosann
- Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.
1 yılBir an önce ailenin yanına dön ve boşanma davası aç. Hayatını bu çöp insanlar yüzünden mahvetme Arkana bile bakma
00 Yorumla
1 yıleşin 60 yaşında ve sen kaçsın? ve nasıl evlendin bu yaş farkıyla
01 Yorumla
Soran1 yılEşim değil kayınvalidem 60 yaşında
1 yılBoşanmak gerekiyor bence seni bildiğin kasa olarak görmüşler ilk günden bugüne kadar kendini daha fazla kullandırtma.
00 Yorumla
1 yılŞaka heralde bu kadar iyi niyetli olmana gerek var mı
02 Yorumla
Soran1 yılValla değil
- 1 yıl
Böyle insanlar hep kötülerle sınanır işte boşan demek kolay ama çocuk falan olmadan dön bu yoldan
O eşten de aileden de sana hayır gelmez. Biran önce boşanma davası aç ve boşan yoksa hayatın zehir olacak
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılOkudum okudum bitmiyor. Bu kadar uzun yazdığınıza göre derdiniz büyük.
04 Yorumla- 1 yıl
Bir kadının bu kadar yanlışa bulaşmasına hayret ettim. Ve erkek olduğunuzu düşünmeye başladım.
- 1 yıl
Tipini sevmişsiniz galiba.
Soran1 yılYo kalbini sevmiştim rol yaparkenki yani öyle yakışıklı biriside değil
1 yılRapunzel kuleye çık seni kurtarmaya geliyorumm
Boşan bence03 Yorumla
Soran1 yılBenimki Polyana sendromu galiba sksjd
- 1 yıl
Yok polyanna da şövalye olmadığı için şey etmedim
Soran1 yılTamam ozaman :)
Aile & Toplum konusunda 620 cevap paylaştı. sen ondan boşan cidden bak ne kadar zor olsada amacı seni kullanmak
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKardeşim sen çok safsın çalışmayan erkekten hayır mı gelir iyi kötü bir iste çalışmalı. Belki maaşı yetmez ama çalışmalı. Milletin ağzının kokusunu niye çekiyorsun. Evde kocanı büyutürsun arttık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılUzun yazmışsın okuyamadım ama sen hata yapmışsın böyle bir aileye bulaşarak çocuk falan düşüncen olmasın kesinlikle
02 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle yok
- 1 yıl
Olan kadına oluyor ve bu evliliğin sürmesi şaibeli
Kayinvalideni eve çağır çayına fare zehri koy cesedi de yok et
36 Yorumla- 1 yıl
Kıyma makinesi moda bu günlerde
Soran1 yıl@Serdarbatu97 ahahaha yok ya bence haşlama yapıp dağıtayım djdjd
- 1 yıl
Ne mikrop insanlar gül gibi kızların hayatini karartıyor
- 1 yıl
O kızın acilen annesinin evine yerleşip bu evliliği kesin bitirmesi gerekiyor.
Gizli Üye(25-29)1 yılBuna rağmen hala boşanmamışsın helal olsun
Sana bir tavsiye
Hemen boşan10 YorumlaBu günlerde geçektir düğün konusunda sorun değil ama altin falan bu konularda gösteriş, ben seni iyi anlıyorum çok tatlı bir kalbin varmış
18 Yorumla
Soran1 yılNeden sadece mutlu ve huzurlu olmak istediğim halde kötülük gördüm ki çok üzülüyorum
- 1 yıl
Bu devirdeki insanların iyiliği kaldıramama bu devire rağmen kalbi temiz insan görmeye alışık değiller benimde düğünüm olmadı iminde bir ihte kaldı biliyorum her ne kadar yok ya yapamıyorduk zorlamadım desende bazen oturup dqçünüyorsundur eminim zaten olması gereken şeyıer olmadı birde dahada olmaması gereken şeyler yaşıyorum diye üzme kendini sen temiz kal allah sana daha iyiıerini getirir kocan 10 yıl evde oturacak değil ya
Soran1 yılİnan boşanma fikri aklıma geldikçe iyi günde kötü günde sözü aklıma geliyor vicdanım ve mantığım arasında kalıyorum. Diyorum ki bitsin mutsuzluktan kurtulayım bir tarafımda ya Allahın sınavıysa ve yanlış yapıyorsam diyor ne yapacağım bilmiyorum.
- 1 yıl
Biraz daha sabret uygun bir zamanımda eşimle bir daha konuşmayı deme ama sakince ve ne istediğini net bir şekilde söyıe ha bide söylerken şunu şunuyaparsan beni çok mutlu edersin dersen daha etkili olur senin gibi iyi birini bulmuş kaybetmek istemez boşanmayı daha düşünme bu dediklerim işe yaramassa seni kaybedebileceğini hissetirmeyi deneyebilirsin
Soran1 yılİnan defalarca denedim öyle küfürle kavgayla pek işim olmuyor elimden geldiğince kibar şekilde duygularımı ifade ettim kırıldığımı ve yorulduğumu ama sanırım kibarlığı korkaklık sanıyor sadece bari onunla olan saygımız zedelenmesin diye bağırıp hakaret etmiyorum. Anlaşılamamak çok kötü
- 1 yıl
O zaman artık kırıldığını bir ders vererek belli edecekain oda abartmasın o erkek çalışacal tabi kusura bakma canım ama biraz büyüsün artık ilerde çocuklarına nasıl bakacak ne dicek sen alıyorsun zaten herşeyini benim çalışmama gerek yok mu dicek boş yapmasın gençken çalışsın ki yaşlanınca pişman olmasın
Soran1 yılAynı kafa yapısındayız iki kişi çalışıp hem biriktirip hem gezebilirdik 40lı yaşlarımızdada hem biz hem çocuklarımız rahat edebilirdi. Diyecek çok söz yok elbet bir gün kafasını taşlara vurur ama nafile işte
1 yılohooh ne erkekler var arkadaş kuşum ayd*n bunlardan daha çok erkek ya
afedersin ama sen şey yapsan olur diyecek cinsen ağzıma kötü kötü şeyler geliyor söylemiyicem buradan
tüh be00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOkurken üzüldüm ya boşansana. Ne bu köle misin bu kadar eziyet çekmişsin yetmez mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılCidden acı bi durum ne diyelim Allah yardımcın olsun umarım düzelir her şey
00 Yorumla
1 yılSenin gibi biri daha varsa bende evlenim ne güzel Bi hayat yasam bu gelin almamışlar damat almışlar resmen bunlar ve cocuk yokken bosan sen yoksa dertler dahada büyücek
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılUzuldum, red flaglar hep gozukmus aslinda evlenmeden
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılnasıl bir sarmala düşmüşsün. zararın neresinden dönersen kâr.
00 YorumlaKizim neyi bekliyosun ömrünce ölcegine boşan bikere öl bu nasl bi karaktersz insanlar
20 Yorumla
1 yılÇiçiğe fazla su verirsen kudurur insanlara fazla değer verirsen kudururlar
11 Yorumla- 1 yıl
Çiçeğe fazla su verirsen kurur
1 yılÇocuk olmadan kurtul bundan
01 Yorumla
Soran1 yılÇocuk düşüncem zaten 2 yıl kadar yoktu
1 yılberbat bi durum cok üzüldüm ya
01 Yorumla
Soran1 yılBende kahroluyorum çok zor olmuştu evlenme kararı almam yaşım küçük değilki cahilliğime geldi de diyemiyorum
1 yılBoşanmak için daha neyi bekliyorsun
10 Yorumla
1 yılHıc durma ayrıl... sonundaki... cıkmaz sokaktasın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok üzüldüm ya hayat hikayen çok kötü nasıl tanıyamadın sen bunu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 354 cevap paylaştı. Gözlerime daha çok ihtiyacım var.
00 Yorumla
1 yılNe demek çalışmak istemiyor
00 Yorumla- Devamını Gör (21)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer