Sessiz sakin insanlardan uzak sahil kenarında yaşamak isterdim…


Kendime ait evim olsa tek yaşamak isterim, sessiz sakin doğa yerlerde yaşamak isterdim. Açıklamadaki dediğin gibi bende sahil kenarında tek yaşamayı isterdim deniz manzaraları izlemek ruhumuza iyi gelirdi. :)
Farklı bir gezegene veya galaksiye gidebiliyor muyuz?
O halde farklı bir galakside fantastik bir gezegende olmak güzel olurdu.
Eğlencesi orada sonuçta.
Aynen.
Cevap
5Cevap
İzmir'de yaşamak isterdim gadası
Okuduğum bir kitaptan yola çıkarak aklımda hayal mayal canlandırdığım seattle’da 🎶⭐️ sarah jio 🫶🏻
Bir göl kenarında ahşaptan yapılma bir ev isterdim. İnsanlardan tamamen arınmış ve izole olmuş bir şekilde tek başıma...
Yağmuru bol olan Asya ülkesi.. Sürekli yağmur yağsın.
Uzaklarda bir yerlerde, mümkünse sıcak olmasın. Olduk sicaklardan
bali bali adalarında 😃
adada yaşamak isterdim
☺️😅😅
Kanada olabilir
Yasadigim yerde
floransa olabilirdi
Bali adasında
İsviçre
@FourthOfJuly pasaportun varsa gidelim hadi beni de götür 😅😅
18 yaşındayım öğrenciyim nerreye gidiyoruz 🥲🫠
İçim yandı parayı bulursam ben seni götüreyim o zaman 😅
Filipinlerde sevgilim var yanina giderdim
Çok şey istemiyorum. Kütahyada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar