Nasıl cesaret edebiliyorlar ya insan dikkat eder degil mi?

Otobüsteyim ve otobus bombos resmen cok az kisi var kapinin orada dügmeye basmisim bekliyorum adam resmen sirtima yapıştı ne oluyor dedim cevao vermeden diger tarrafa gecti ustunde de uniforma vardi zabitaydi sizce dustu mu bilerek mi yapti cunku arkqdqn sarildi resmen ya 25-30 gibi duruyordu tipi hani o yasta insan dikkat eder degil mi esek kadarsin
Nasıl cesaret edebiliyorlar ya insan dikkat eder degil mi?
Cevapla