Sitedeki yaşlı bayanlarla bu konuda anlaşamıyoruz.
Tabiki 22:00 gibi makul saatlere kadar bahsettiğim..
Sitedeki yaşlı bayanlarla bu konuda anlaşamıyoruz.
Tabiki 22:00 gibi makul saatlere kadar bahsettiğim..
Oynayabilirler.. İzmirde yaşarken siredeyeim orada da bu tartışma vardı.. Saçma saatler olmadıkça elbette oynamalilar.. Site bunun içn var gönül rahatlığıyla çocuklarını salıp oynaalarina izin vermek için.. Makul karşılamaya lar hayatı sevmiyor bence :)
Öyle olması lazım zaten.. Toplu sitede elbette kurallar olacaktır ama çocuklar için esner kurallar zaten
Kaldı ki sesten rahatsız bile olsa saçma sapan gece yarıları değilse gayet normal bir durum ses olması :)
Çok rahatsız oluyorsa kulağındaki ses cihazını kapatsın :)))
Zaten yaz hava kararıyor 21 de. 22 gayet normal bir saat.. Evet deseniz
21 e de laf edecekler.. Bazı insalar anlaşmak istemez sorun çıkarmak ister.. Maalesef
Bizim sitede çocuklara kızanlar oldu. çıktım bu çouklar sesini yükselten olursa bemni karsında bulur kafasını keserim dedim... şimdi kimsede çıt yok
Sokaktan araba gecer müzük acık. mahalle gece sokak düğünü olur. okey oynayanlar olur ses yok... çocuklar oynaınca güçleri yetenlşer karsınada dik durmak gerekir
Ben maalesef ki ses gürüldü sevmiyorum çocukken severdim hatta büyüklere kızardım sürekli kızarlar diye. ama şimdi büyüyünce kafa kaldırmıyor ses :D
Sahip ama 22:00 den sonra sessiz olanları gerek çünkü rahatsız ins akar olabilir bebeği olanlar olabilir veya işe gidecekler olabilir
Cevap
18Cevap
Ekstra gürültü yapmıyolar, etrafa zarar vermiyolarsa sorun yok. Top oynanmasına kızılır genelde, binalara çarpınca çok ses çıkıyor, çiçekleri kırıyor vs diye. Ama çocuğun en büyük görevi oynamaktır, bırakın oynasınlar ya anlayamıyorum bu düşünceyi
Saat 20:00'den sonrası yaşlı kimselerde ve bazı insanlarda rahatsızlık oluşturabilir yani fikrim bu yönde
Valla bizde ışıklar 23 de kapanıyor o saate kadar ses curcuna ama yapacak bir şey yok site burası ve kuralları var beğenmiyen müstakile eve geçicek
Cocuklar cicektir xoxugun kilina zarar gelmemesi lazim o yaslara bir daha gelmiyorlsr
Belli bir saate kadar oynayabilirler hakları yani
Sitede çocuklara ait oyun yerleri mutlaka olmalı ! !
Çocuklar mecbur oynayacaklar. Bizim sitede de oyun alanı var. Kimse ses çıkarmıyor.
Kümseyi rahqtsız etmeyecek şekilde tabi oynayanilirler
topluluk gibi orasi yaşlısı var gençi var çocuklusu var , iki tarafta anlaması lazım birbirini
Site diyince nedense ben de burayı anlatıyosun sandım nndmnxdjxkd
22.00 çok makul bir saat değil bence çocuk gürültüsü için. 8de bitmeli en geç 9 da.
Bazen çekilmez oluyor işten yorgun gelmişsin dinlenmek istiyorsun ne sesleri bitiyor ne bağırmaları ne kavgaları çalışan için çekilmiyor gerçekten
Çocuk işte da adı üzerinde tâbi ki oynayacak...
Var belli saate kadar oynarsin
Dibine kadar sahipler
Anlamazlar yorma kendini
Bir kural var mı tebliğ edilen
Hakkı var tabi ortak sayılır
Büyük bir site mi?
Kaçıncı kattasiniz? 1,2 ve 3. katlardan birinde oturmuyorsunuz galiba
Çok gürültü yapıyolarsa sıkıntı
hayır değil
Tabii ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?