Evlilik beni çok yordu böyle yürür mü?

Eşim çok mızmız bir hasta olur yatak döşek yatar derdi bitmez birde ayagi kırıldı şu ara evde 3 aydır onunla ilgileniyorum ama hala mızmız ay iyileşemicem acaba daha mı kötü oluyorum bilmem ne... Tamam hastalıkta sağlıkta dedik ama abartıyor ve ben hasta olsam yatamıyorum bile ayakta geziyorum bana biseyin yok iyisin diyor zaten kendi bir yeri ağrısa olay çıkıyor. Doğum yaptığım zaman bile bu kadar nazlanamadım hatta ameliyattan çıktığım gece bende çok kötüyüm diye yatıp o bana sızlandı. Artık çok sıkılmaya başladım hep böyle mi gidecek?

Evlilik beni çok yordu böyle yürür mü?
Cevapla