Evet ben tesettürlü bir kadınım ama farz değil tarz olan tesettür. Artık bu durum beni rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım?

Evet ben tesettürlü bir kadınım ama farz değil tarz olan tesettür. Artık bu durum beni rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım?

Yadırgamadan, yargılamadan sadece fikirlerinizi düşüncelerinizi soruyorum. 25 yaşında kapandım ama artık zorlanıyorum benimseyemedim farz olduğu için kapanmadim ve bu şekilde olması beni daha çok rahatsız ediyor. Şimdi sadece baskıdan taktiğim başörtüsünü çıkarmak istiyorum. Ama beni kararsız bırakan birşeyler var içimde. Belkide alıştım zorla olduğu için hep açılmayı istedim bilemiyorum. Ailem çevrem daha önemlisi ben alışabilirmiyim bilmiyorum 😕 hakaret etmeden aşağılayıcı yorum yapmadan düşüncelerinizi yazınız lütfen eleştiriye açığım

Güncellemeler
1 yıl
Bir kaç gevşek hariç hepinize teşekkür ederim gerçekten beni yadırgamadan anlayıp fikirlerinizi paylaştığıniz için 🙏❤️☕
Evet ben tesettürlü bir kadınım ama farz değil tarz olan tesettür. Artık bu durum beni rahatsız ediyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla