Allaha bile bile isyan ediyorum beni kızdırdığı için geri dönesim de gelmiyor içimden. haksız mıyım?

Önceleri aramız gayet iyiydi, bana rüyalarda işaretler gönderiyordu fakat bir süre sonra ciğeri 5 para etmez adamlara şeytanlarını musallat ettirip o adamları üzerime saldı beni cezalandırmak amaçlı. İstese salmazdı kontrol onda neticede. neye göre bunu diyorsun diye sormayın herşeyi detayına kadar hissederek anlıyorum. ben de bu sebeple şeytana uyuyorum bile bile ve Allaha kızgınlıgım geçmiyor. Tövbe edesim de gelmiyor içimden. Bu olaylardan önce çok fazla rüyalar da görmüştüm birsürü işaret de göndermişti ama artık hiçbiri şeyimde değil. bile bile şeytana uyuyorum. şeytana karşı da öfkem var Allaha karşı da öfkeliyim. Normalde aşırı inançlı bi adamım ama artık umursamıyorum hiçbirini. Ademin yaptığı hatayı tüm zürriyetinin çekmesi başlı başına aşırı saçmalıktı zaten.

Allaha bile bile isyan ediyorum beni kızdırdığı için geri dönesim de gelmiyor içimden. haksız mıyım?
Cevapla