Kızlar Neden Erkeğin Sosyal Statüsüne Aşık Oluyorlar?

Kızlar son yıllarda erkeklerde boya, yakışıklılığa, erkeğin para durumuna, erkeğin çalıştığı işe, erkegin kariyerine, erkeğin hafif kaslı olmasına, araba sahibi olmasına, ev sahibi olmasına ve ağzının iyi bir şekilde laf yapmasına bakıyorlar. Bir erkek bu saydığım durumlarda ne kadar iyiyse, kızların da o erkeğe aşık olma ve hoşlanma durumları da o kadar çok artıyor. Aslında kızlar erkeğin karakterine değil, bu saydığım özelliklerine aşık oluyorlar. Sonra da kendilerini o erkeğin karakterine aşık oldum diye kandırıyorlar. Çünkü kızlar daima kendilerini masum hissetmek istiyorlar o yüzden kendilerini bile başarıyla kandırıp, manipüle ediyorlar. Yani kızlar resmen hipergamilerini ellerinden geldiğince tatmin etmeye çalışıyorlar. Kızların çoğu da artık kendilerinin, en mükemmel özelliklere sahip olan erkeklere layık olduğunu düşünüyor. Dediklerim hakkında sizin düşünceniz nedir, sizce neden erkeğin sosyal statüsünü bu kadar dikkate alıyorlar?

Kızlar Neden Erkeğin Sosyal Statüsüne Aşık Oluyorlar?
Cevapla