👉Kimse kimseyi önemseyip gönül alma çabasına girmiyor gülerken eğlenirken iyi ama ufak bi problemde ortadan kayboluyorlar.
👉Sözleşip anlaşılıp sonrasında sessizlik moduna giriyorlar.
Daha niceleri...
👉Sözleşip anlaşılıp sonrasında sessizlik moduna giriyorlar.
Daha niceleri...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yoo senin serseri sevgililerin boyle sorun sende genel konusma
sevgili ne alaka sorumda sevgili mi dedim ne saçmalıyorsun
Lan kes be senin cevren boyle demek ki cahil misin?
Eski yıllarda yaşamak vardı gençliğimiz b. ok gibi nesile geldi haklisin
kesinlikle benim annemin arkadaşları var yemin ederim onlar benim arkadaşlardan daha sağlam birbirlerini ararlar sorarlar kaç yıllık dostlar bağlar kopmaz ya ben kendi arkadaşlıklarıma bakıyorum daha doğrusu kendi kuşaklarıma her sey bitmiş hiçbir şekilde surat asamıyorsun küsemiyorsun trip dahi atamıyorsun bunları yaptığın an bi bakmışsın ortadan kaybolmuşlar ya cidden siz şaka mısınız ortada bir sey varsa haklı veya haksız fark etmiyor en azından bi mesaj at bi sor neden böyle yapıyorsun küstün mü vs. anasını satm yok ya yok bıktım artık ciddi diyorum bıktım gülerken eğlenirken ooo canım ciğerim iki tavır al boş ver olup gidiyorlar ne halleri varsa görsünler artık yalnız kalacaksamda kalayım yeter ya nasıl bir devirde yaşıyoruz kimse kimsenin ne kahrını ne nazını çekiyor
Öyle gerçeklere hoş geldin
Benim Allah'a şükür 2 tane taş gibi sağlam arkadaşım var ama çocukluktan gelen bağ yoksa oda olmazdi
benimde vardı ama onlarda yalan çıktı ya ben napim? bıktım etimle kemiğimle bıktım ne sevgili ne arkadaş kimsem kalmadı bitti
Sakin olmalisin
Kendini çok sev çok geliştirmeye calis güçlü ol herkes yanında pervane olur
boş ver kanka ya anlayan yok zaten bende alıştım zaten sıkıntı yok yorum içinde teşekkürler iyi günler🙏
Rlca ederim sizede iyi günler
maalesef öyle dostlarını bu sekilde ayırd et
yok kalmadı artık
İnsanlar hep memfatini düşünüyor ne yazkki
Benimde fazla dostum arkadaşım yoktur
hepsi mi ama ya biride sağlam olmaz mı
Oluyor işte benimde senden farkım yok herkes çıkarı için
iyi günün dostları başka bir halt değil
Aynen öyle önemli olan herzaman yanında ne durumda olursan ol yanında kalandir arkadas
Takip etmek istersen buradan dostça konuşa biliriz
teşekkür ederim ama yeterince darbe yedim bu yüzden her şeyden uzaklaşsam iyi olacak
Ricaederim Düşünce saygı duyarım tabi
Insanlar cikar olayina bakiyor
ya tamamda bunu yapan dost dediğin insanlar bak yani aranızda ufak bi problem olmasın hemen yok oluyorlar ya ben olsam uğraşırım çabalarım hani en azından bir kereliğinede olsa bunu yaparım
Herkes sen degil