23 yasindayim ailem kiminle yattigima karismali mi?

en yakin dostlarimdan biri cok konservatif bir aileden geliyor ve kafam karisik cunku o aile cok tutucuyken cok daha ozgur tanidiklarim var. ben hayati kendim icin yasamiyormus gibi hissediyorum, hep baskalari benden daha ozgur olmayi hak ederken ben hak etmiyormusum gibi geliyor. neden kendime diktator gibi davraniyorum?

23 yasindayim ailem kiminle yattigima karismali mi?
Cevapla