Sert bir tepki almaktan korkuyorum ama ikimiz de anca böyle ilk adımı atabileceğiz gibi duruyor?

Çocukları ikimiz de seviyoruz fakat sorumluluğunu alabilir miyiz düşüncesi yüzünden erteleyip duruyoruz. Evlligimizin 3. Yılındayız, ben 28 eşim 29 yaşında. Yavaş yavaş ailelerimiz de acaba artık torun mu sevsek diye şakacı imalarda bulunuyorlar. Çevre baskı yüzünden çocuk yapılmaz ve zaten bir baskı da yapmıyorlar fakat biz bir türlü hazır hissedemiyoruz zaman da geçiyor ister istemez. Görümcem yakın bir zamanda düşük yaptı ve eşim de ya bende de böyle bir şey olursa diye kuruntu yapmaya başladı. Zaten kendimizi hazır hissetmeye çalıştırırken bu olay hepten geri adım atmasına neden oldu. Düşündüğümüz takdirde bir süre daha çocuğumuz olmayacak gibi duruyor, mecbur kalırsak hayır diyemeyiz diye hap kullanmayı bıraksam fazla mı ileri gitmiş olurum kestiremiyorum. İlerleyen yaşlarda hamilelik riskleri artıyor, daha fazla beklememiz bebeğin sağlığını etkiler diye bu fikri düşündüm ama alacağım tepkiyi bilmiyorum, sonuçta bebek düşünüyorduk fakat ondan habersiz korunmayı bırakmış oluyorum
Sert bir tepki almaktan korkuyorum ama ikimiz de anca böyle ilk adımı atabileceğiz gibi duruyor?
Cevapla