Bu tamamen merak ettiğim soruydu sizin görüşlerinizi merak ediyorum.
Lgbt+ Üyesi olmak yasakmıdır hangi haklar verilmelidir?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Ben biseksüelim bu zaten öylee aman amma bi şey değil. Şimdiki sevgilime söyledim kendisi kız. Nolcak *mk en kötü seni s*kerim dedi (sadece espri). Lgbt nin sanki kendisine ait özel bir şeymiş gibi etrafta şov yapılması, insanların bunun üzerine drama yapması bana aşırı saçma geliyor. Gaysen gaysin lezbiyensen lezbiyen bu. Bunun için ayrıcalık istemek ve kendini özel hissettircek bi şey değil. Kısacası abartılıyor ve bayragının olmasına kadar gitmesi bana mantıksız geldi. Normal olarak görülmek istiyorlarsa neden bu kadar anormal davranişlar sergiliyorlar. Homofobik değilim zaten olamam ama bu benim kendi düşüncem paylaşmak iatedim.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Ben olsam 2 kısıtlama getirirdim. 1 ) sosyal medyada falan kesinlikle herkese açık paylaşımlar yapılmayacak. 2 ) caddede sokakta el ele falan görünmeyecekler. İsteyen istediğini yapsın isterse nikah kıysinlar ama bunu alenen yapmalarina izin verilmemeli. Coluk cocuk olsun kanı yeni kaynayan ergenler olsun bu tür şeylerden korunmalı