Her cinsiyetin kendine göre zorlukları var mı?

Şimdi mesela bir feminist ile konuşuyorsunuz. Ama o da en gariban kadını baz alıyor kadın sorunları söz konusu olunca. Erkek sorunları söz konusu olunca ise milyarderlerin oğlunu konuşuyor. Yani bir çifte standart var bu konuda. Kadın, erkeğin elinin kiri olarak görülüyor diyor. Tam tersi bence. Bir kızı 100 kişi ister bir kişi alır. Sebebi objektif olmamak. Her cinsiyetin kendine has güçlükleri var değil mi? Ama cinsiyetçilil biraz tıynet meselesi.

Her cinsiyetin kendine göre zorlukları var mı?
Cevapla