Puanım düşüktü ağrıdan kurtulmak için verdim ve geldi Isparta nasıl bir sehir insanları nasıl Kürtlere karşı ırkçı mi
Bu arada ağrılı değilim Allah korusun
Puanım düşüktü ağrıdan kurtulmak için verdim ve geldi Isparta nasıl bir sehir insanları nasıl Kürtlere karşı ırkçı mi
Bu arada ağrılı değilim Allah korusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bütçe ne kadar? Sordurabilirim istersen düzgün bir ev
Memurum
Zaten tayin yazdığından anladım. Nasıl bir ev istediğini sordum zaten
Geniş rahat ve ekonomik mesela burada on bine kalıyorum bir bokuma benzemeyen evde ev sahipleri nasıl kafasına göre mi arttiriyor buranın insanı gibi mi
O oraya özgü bir şey değil herkes onu yapıyor ve bugün başka ile gitsen gene öyle yapar
Kiralar nasil
Geniş bir ev arıyorsan 12 15 bin arası yeni düzgün ev bulabilirsin
On beş bin olmasın var mı? şu an agrifayim on beş gün içinde düşerim zimmete sonra ev tasiyacam birde ev sahipleri kedi veya kuşlara bir şey der mi
Sen genel soruyorsun kimi laf eder kimse etmez. Sen gelmeden önce haber ver en azından düzgün emlakçı söylerim sana
ısparta merkez pek bir şeye benzemez ama etrafı güzel gezilecek yerleri var yobazlık dersen var :D ıspartalı dğeilim allah korusun :D
Ağrıya göre iyidir muhakkak
benzer şehirler :D
Buranın insanı iğrenç yahu
bilmiyorum ben gezip görmüştüm bir çok yeri ağrı da adı gibi ağrılı bir yer ıspartada hemen hemen aynı gibi geldi bana ama daha düzenli bi tık büyük
Insanları nasıl ağrının insanı kanı beş para etmez
ben yerleşik kalmadım sadece her şehirde bir kaç gün kalmışlığım var ha eskişehiri sorarsan her deliğini söylerim :D
sen ne yaşadın ağrı'da öyle ya ölüp ölüp dirilmişsin özel değilse açıklayabilir misin ben gittiğimde baya normal gelmişti merkezinde bir halt yoktu zaten
Neler yaşamadım bir ben bilirim bir Allah
Sen nerelisin
eskişehir dedim ya. meraklı bir yapım var ondan soruyorum o zaman iyi ki kurtulmuşsun diyelim ne diyeyim :D
Evet bak şunu diyeyim Ağrı'da deprem olursa hiç sasirma resmen helak olunması bir toplum
her yazdığında acaba ne detay verecek diye bekliyorum :D hep sitem ve yakarış duyuroum ama detay yok
hikayelerini anılarını dinlemek güzel olurdu
gizlisin yazamamda sana
Buradan gidince yazicam sana don't worry
tamam sakinliğini koru umarım gitmene az kalmıştır :D
Zimmete duseyim
o ne oluyor bilmiyorum memur jargonu mu?
Ağrıdan daha iyidir
Isparta' yaşıyorum
Pahalı evler
Hangi kurum
Düz memur
Anlıyorum da
Hangi bakanlığa ait
Merak ettiklerinin hepsini cevaplayayım
Ufak yardımım olsun
Bende memur çocuğuyum
Olur tabi
İyi yer orası evlenelim mi seninle.
Neden evleneyim seninle
Yaşımız yakın. Çocuk yaparız bir arada yaşarız aile oluruz. Bekar sin sanırım
Nisanliyim
İyi mutluluklar ✋
teşekkür
Ispartayaküs
Nerelisin
Hakkâri
Ha ora ha Ağrı
Insanı farklı
Aynı Kürt
Evet Kürt. Kürt var Kürt var bir elin beş parmağı aynı mi