Mutlu insanları gördüğümüzde neden mutsuz oluyoruz?

Ne zaman mutlu insanları görsem hep kıskanıyorum neden bende onlar gibi mutlu olamıyorum diyorum. Mesela arkadaşlarımın ya da tanımadığım insanların facebook vb. yerlerde paylaştıkları fotoğrafları görünce mutsuz oluyorum üzülüyorum. Aynı sey filmleri izlerkende cok oluyor...:(
Mutlu insanları gördüğümüzde neden mutsuz oluyoruz?
Cevapla