Sizce Türkiye deki kızlar evli erkek le sevgili oluyomudur bence hiçbir kız bunu yapmaz çünkü yanlış olduğunu biliyolar ve asla yapmazlar
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Yapıyolar ya sağlam bi çıkarı olurs gayet yapıyolar
Ben de bi ara yaptım ama bana hep cimriler denk geldi
Ne zamn yaptın
Sevdiğim biri vardı beni seviyo sanıyodum çok büyük kazıklar attı beni canım yerine koydu Bi kere beni öldürmekle tehdit etmişti Ona çok güveniyorum daha saftım yaşım küçüktü çünkü O zaman bi insana bu kadar değer vermenin çokta önemi olmadığını anladım Ayrıldım ihtiyacım olmasa da bu yaşadığım şey yüzünden hırsımdan gittim bu şekilde beraber oldum var bi 3 4 sene Hatta adam benimle evlenmek istedi kabul etmedim
Bazı kızların ruhunda var ama nasıl kötü erkekler varsa kötü kızlar da var Arkadaşının sevgilisine göz koyan elde etmeye çalışan Allah iyilerle karşılaştırsın
Seni öldürmekle tehdidin eden evli sevgilinmiydi
Evet
Anladım ama sende bi hata yapmışsın işte evliyle sevgili olarak
Yok yanlış anladın Benim sevgili olduğum kişi bekardı Beni sevdiğini söylüyodu ama çok kötü davranıyodu benim daha ilk ilişkimdi inanıyodum her şeye En son öldürmekle tehdit etti dövdü o zaman boşuna bu kadar değer verdiğimi anladım gidip evli olan bi adamla takıldım
Peki sana bişi sorayım
Tabi
Evliyle yaşadığın ilişkide mi çok pişman oldun yoksa bekarlamı
Evli olanla gönül ilişkisi yoktu aramızda çıkar için beraberdik pişman da olmadım yine olsa yine yapardım Ama hastalık kapabilme ihtimali var cinsellikten ve bidaha böyle önüme gelenle bi erkek için hırsıma yenik düşüp yapmam Bekar olanla çok pişmanım benden 10 yaş büyüktü beni resmen manipüle etmişti masum duygularla sevdiğimi biliyodu Ama deneyim oldu bana bi açıdan Onunla bu noktaya kadar gelmeseydim bi erkeğe bu kadar bağlanmamam gerektiğini anlamicaktım ya da lafların değilde davranışların önemli olduğunu öyle yani
Mesela genelde bekar olan erkekle kurulan ilişkiye çok masum bakılır hani bekar erkek zarar vermez seni korur kollar bekar erkek ilişki için birlikte olmaz evli erkekteyse tam tersi toplum böyle bakıyor yani evli erkek gözlerinde canavar oysaki bekar olan insan değilmi oda hertürlü pisliği yapay
Ya aslında insanların hem iyisi var hem kötüsü var
Çok doğru
Şimdi evlimisin
Mesela evli erkeklerin de eşiyle arası gerçekten kötü kavgalı olup ayrılmak isteyenler var Eşleri zaten boşansa da benden nafaka alıp keyfime baksam derdinde Bu tip erkekler arayışta oluyolar evli oldukları halde çünkü eşi de bu duruma gelmesini istiyor adama sevgi beslemiyor mecburiyetten beraberler Bazı erkeklerde cinsel olarak yeterli değiller eşlerini seviyolar ama eşlerini tatmin edemiyolar (şeyleri küçük oluyor ya da erken boşalıyolar) Bu tiplerde eşlerinden daha güzel kadınlarla parasını verip beraber olunca kendi açıklarını kapatmış hissediyolar egolarını tatmin ediyolar bi çeşit Ve o tipler genelde eşlerini seviyolar daha doğrusu düzenleri böyle daha rahat Cinsellik yoksa bi ilişkide ilişkinin anlamı yok gerçekten Bizim ülkemizde tabu olduğu için hep ayıplanıyor ama öyle Ben sevişmek istemeyeceğim bi erkekle ben sırf düzgün diye evlenemem mesela Böyle daha gider bu konu.. Bir diğer tip ise bunlar en adi o. cocugu Bu adamlar evli olduklarını gizliyolar ve bu tipler çok fazla var etrafta Özellikle kendilerinden genç kızları duygularıyla oynayarak elde etmeye çalışıyolar Başıma da geldi bir senedir bana yazan bi adam vardı Bana hiç evlenmedim denk gelmedi gel senle evlenelim falan diyodu Birde böyle güvenden bahsetti ben şöyle iyiyim böyle iyiym kimseye hayatım boyunca kazık atmadım falan Ben buna güvenmedim Tesdüfen denk geldim daha geçen gün Instagram da bu adam evli ve 2 çocukluymuş... Yani olay aslında evli bekar olmak değilde insan olabilmekte Bekar erkeklerin de bazıları sevgilileri varken başka kızlarla konuşuyolar çok rahat
Yok değilim
Mesela evliyle sevgili olunca akrabaların kızmadımı sana
Ben özelimi gizli yaşıyorum Bırak evliyi sevgilim olduğunu bilseler beni. rspu ilan edecek kötü bi ailem var
Mesela sevgilin olmasıyla evli sevgilin olması aynı şeylermi
Ne gibi aynı şey mi
Yani bekar sevgilin olmasıyla evli sevgilin olması ikisi aynı şeylermi ya da biri birinden dahamı kötü
Nasibinde ne varsa onu yaşarsın Önemli olan huzurlu olman yanındaki ile mutluysan ne olursa olsun seviyosun bence Benim şu an bi ilişkim var çok az görüşüyoruz ayda bir falan ama birbirimize ait olduğumuzu hissediyoruz duygularımız karşılıklı Evli birini de sevebilir bi insan aşık olduğun insanı seçemiyosun ama evli biriyle bi yere kadar çünkü bi yerden sonra senin beklentilerini karşılamayınca mecbur ayrılıyosun
Mesela evli kişi sevmez diyolar ya gerçekten seviyosa sen bunu gerçekten hissediyorsan
Eğer eşini de başkasını da duygusal olarak hayatında tutuyosa o insan kimseyi sevmiyodur kendini de sevmiyodur emin ol Eşine bunu yapan bi başkasına neler yapmaz Ve şöyle düşün en ufak bişey olsa birileri görse seni direkt satar Ya da şöyle eşini seninle aldatırsa seni de bi başkasıyla aldatabilecek kadar geniştir
Nasıl bazı kadınlara k. şar derler ye böyle erkekler de var işte
Eşini gerçekten sevmiyosa duygusal olarak her şey onda gerçekten bitmişse peki olabilir yani bu kalp sonuçta birini artık sevmeyedebilir
Ama bunu söylüyor mu ya da sözleri de yalan olabilir gözünle görebildin mi Çünkü erkekler çok yalancı
Mesela sen ne görsen inanırsın bu beni gerçekten seviyor dersin mesela
Gerçekten karısıyla ilişkisi nasıl gözümle görmem lazım yoksa bi erkeğin lafına inanmam
Akıllı bi koza benziyorsun
Akıllı bir kıza benziyorsun
Sağ ol
Peki bişey daha sorayım
Evli sevgilin olursa akraban karışmaya hakkı var mı
Hayatına müdahale etmeye
Özel hayatını kimseyle paylaşma fikir alma içinden nası geliyosa hep öyle yap çünkü dışardan birinin fikriyle hareket edersen daha da karmaşıklaşır sonuça ikiniz yaşıyosunuz ilişkiyi Gizli olmak mahremiyetin olması hep daha iyi Sen bi konuyu herkese açarsan biri bişey der öbürü bişey der kendinde bunu hak görüyor insanlar birde mesela akraban da zaten karışmaması gerektiiğini bilmiyosa ya da sırf kendi doğruları için senin sınırlarını zorlamaya çalışır tabi Anlatmaman en iyisi
Mesela sen anlatmasanda sonuçta hani özel hayatın ve kimse ne yaşadığını bilmiyor herkes diyor işte bu bunu yapıyor der kötü şeyi yapıştırır çünkü kalbi kötü dür senin ne yaşadığını ne hissettiğini neyi neden yaptığını bilmez bazı insanlar çok kötü kınıyolar arkandan konuşur bilip bilmeden mesela sen öyle değilsin çok mantıklı ve doğruları konuştun keşke herkes senin gibi olabilse
Kız sabah oldu çok konuştuk 😂 Çok şükür bak benim en yakın arkadaşım bile hiç ilişkim yok diye biliyor Çünkü insanoğlu sonuçta illa bi yerden istesede istemese se patlak verip birine anlatabiliyor Ve o kız mesela bana diğer arkadaşlarının ilişkilerini anlatıyor bana bunları anlatıyosa benim yaşadıklarımı da başkasına anlatabilir Arkadaşı geç kardeş kardeşi yeri geliyor sinirleniyor öfkesini çıkarmak için ayıplarını yüzüne vurabiliyor Dikkat et kendine Çok doldun mu sanalda tanımadığın insanlara anlat mesela ben yapıyorum ona da pişman oluyorum ama en azından kimsin nesin kimse bilmez
Kafanı şişirmedim umuraım senle konuşmak iyi geldi insan bilgili birinden tavsiye alınca iyi hissediyor
Bişeyler katabildiysem ne güzel sorun değil Ben de uzun zamandır biriyle bu kadar konuşmamıştım bana da iyi geldi
Mesela örnek veriyorum evli sevgilin var akrabalarınlada pek samimi olmamaya çalışıyorsun hiç bişeyini anlatmıyorsun geçmişte sana çok zararları dokunmuştur çünkü şiddete gidecek kadar bu yüzden pek sevmiyor ve konuşmuyorsun ama onlar amcan olsun amcanın çocukları olsun seni her gittiğin yere takip edip hani bu kız napıyor ne ediyor şunu babası na annesi ne söyliyelim diyip herşeyini araştırıyolarsa ne yaparsın
Bak bunların bütün sebebi aslında ne biliyo musun ataerkillik Erkeklerin kadınları insan değilde bir nesne eşya gibi görmesidir Yüzyıllardır Kadın erkekler için bir tehdit erkekler hep farkındaysan istediği gibi yaşıyor çok eşli evlilik yapabiliyor Ama kadınların en ufak bir hareketi bile eleştiriliyor laf ediliyor çünkü kadınları kontrol altına alıyolar gözü açılsın istemiyolar bunu da biz kadını koruyoruz adı altında yapıyolar Kimseyi kimseden başkası koruyamaz kendi kendine sen sahip çıkmalısın Özellikle de erkeklere güvenmemelisin hayatını bi erkek için sakın adama imkanın varsa bir meslek edin Ya da mesela sakın bi erkeğe seviyosun diye aileni bırakıp sakın kaçma çünkü ailen de bunu anı kolluyolar (düşmeni yani) onlardan yardım istediğin zaman sırf biz sana ne dedik diyip kendilerini tatmin etmek için.. Bunu benim öz ablama yaşattılar. Amcanın yaptıkları rahatsız edici gerçekten sapık gibi takip etmek kendileri çok namusluymuşlar gibi Ya resmen kendilerine günah keçisi arıyolar ve bu yaptıkları yanlışın farkında bile değiller emin ol Bu şekilde eğitilmişler Sana tavsiyem mümkün olduğunca akrabalarından uzak dur Gerek yok yani faydaları olmaz zararları olur Hayatını yaşarken çok fazla göze batmamaya çalış Sessiz ol sessizlik en büyük güç Birde bir daha da asla etrafındaki kimseye güvenme ağzından laf almak isteyenler falan olur illaki
Bak küçükken 13 14 yaşlarında sırf çok dışarı çıkıp geziyoruz diye sopayla dayak yedim bunu yapan amcam ve buna seyirci kalan babam şuanda bile travmalarım var içine kapanık birine dönüştüm özgüvensiz ürkek korkak ve bunun sebebi sadece onlar ama ben çok büyük ah ettim Allah yarına bırakır ama yanlarına bırakmaz düşünsene senin baban her küçük hatanda gidip ailesini akrabalarını topluyor eve getiriyor senin başında namus bekçisi kesiliyolar bunları yaşadım ve daha fazlasını
Ben seni anlıyorum benim de annem böyle geri kafalı biri mesela Hamileyken abilerinden dayak yemiş Ama hala onları köpekler gibi sever mesela ve kadınları hiç sevmez Neden acaba çünkü hep bu dayatılmış onlara Dayak yiyosan eğer hak etmişsindir kafasındalar ama kendilerine en ufak bi laf söylesen eminim bunun için de sana saldırırlar Nası desem kafa yapıları bu Düzgün ailelerde var kötü ailelerde daha doğrusu geri kalmış aileler Halamı kocası dayaktan delirtmişti mesela ve gidip başka bi kadınla evlenmişti Erkekler her şeyi kendilerine hak görüyolar Bi insanı sürekli suçlarsan bi zaman sonra gerçekten kötü olduğuna inanır zaten Mesela benim annem de cahil beni hep sevmedi hep bu kız kıskanç bu kız bi iş yapmıyor bu kız sürekli kavga ediyo benle derdi bak sana yemin ederim öyle biri değildim 13 20 ye kadar gerçekten öyle biri oldum Beni kötü ilan etmişti ben artık resmen onu haklı çıkarmak için sinirleniyodum hiçbişey yapmıyodum Bu yaşlarda yeni yeni anladım ki onun içine işledikleri kadın nefreti bana dökmüş sadece kötü olan ben değilmişim Hatta bi ara ilaç kullandım sakinleştim o dönemler çoğu taşlar yerine oturdu kafamda Onların da sana yaptığı bu işte birine 40 kere deli dersen deli olur hesabı O yüzden onların oyununa gelme
Sen olsan benim yerimde ne yaparsın
Aile de değil ki sadece yolda yürüyorum kendi halimde babam yaşında adamlar laflar atıyolar ama nasıl sapıkça şeyler Mesela biri vardı resmen bana takmış ne zaman geçsem bişey diyodu falan yani anlıyo musun Bunlar kadınları obje olarak görüyolar hiç utanmıyolad uğraşmaktan falan saygı duymuyolar kadınlara
Sana da tavsiyem kadın olsun erkek olsun etrafında sana iyi davranan insanları tut Çünkü biliyorum ki şimdi sana böyle kötü davranmışlar ya sen sana kötü davranan insanı arkadaşın sanıcaksın kendini sevdirmeye de çalışıcaksındır belki O yüzden diyorum Seni sen gibi kabul eden insanlarla beraber ol Dalga geçip eleştiriyosa bi insan sana iki gram değer vemiyodur Bu kişi senin kardeşin olsa bile
Etrafımda hiç iyi insan yokki İnanki dediğin gibi kardeşim bile
İnsanlar hep bi açığımı arama peşinde ama beni asıl deli eden ne biliyomusun sanki kendileri tertemiz masumda beni yargılıyorlar
Niye çünkü herkes kendini düşünüyor Nasıl iyi niyetli insan varsa haset kötü insanlarda var her şeyin zıttı olduğu gibi Ve işte bazı insanlar kendi vicdanını rahatlatmak için başkalarının açığı peşinde koşuyolar Mesela benim abim parayla kadınlarla birliikte oluyor Daha geçenlerde evdeki büyük bi hırsızlık yaptı Ama en ufak bi açık arama peşinde gizlice ekranıma bakıyor geçen gün çantamı karıştırdığını fark ettim Bunlar yanlış şeyler ve vicdan azabı duyuyor içten içe Mesela duymuşsundur katil aradan bir ay geçer geçmez gidip kendisi itiraf eder ya ben yaptım diye İnsanın vicdanı susamıyor o yükü kaldıramıyor kimse Bu yüzden biri bi yanlış yapsa da bunu bütün aleme duyurup kendimi dolaylı yoldan rahatlatsam derdine düşünür
Neyse yatıyorum ben iyi geceler İstersen konuşmaya devam edebiliriz yarın
Günaydın
Günaydın
Sen araba kullanmayı biliyomusun
Az da olsa biliyorm
Bende almaya çalışıyorum 3. cüye gireceğim stres yapıyorum
Nereye kayboldun kız
Alırsın panik olma sadece basitleştirdiler de zaten öyle biliyorum
1 ocaktan sonra o
Umarım geçersin
Hiç sanmıyorum
Yazmadın artık
Sen bi uyar bak yapıyorlar mı
Sen oyle san
Neden ki
oluyorlar yavrum maalesef
Nerden biliyon
hem altta olan cevap sahibi yapmış. hem arkadaşım var evli olan. 1 ya da 2 tane metresi var
Bana niye sanki hiçbi kız yapmıyor gibi geliyor
doğru bulmadığın içindir
Yapıyolar ama
Kesin öyledir