Abazanin birini seviyorum galiba napcam?

1 yıl önce işe ilk girdiğimde biri vardı, nereye gitsem napsam bakışlarını üzerimde hissederdim ve çok dik bakardı hiç çekmezdi. Ya bu ne alaka öküz gibi bakıyor derdim yabancı uyruklu biri ztn.

Neyse gel zaman git zaman aynı arkadaş grubunun içinde yer aldık komik sempatik ve zararsız olduğunu gördüm ama aynı zamanda sevgilisi de varmış.(toksik)

Aylarca baş başa kahve içtik ama arkadaş ayağına. Sevgilisinden ayrıldı sonra. Yine normal takılıyoruz biz. Ama bu son ayda aşırı delirdi bana karşı, surekli yanımda, bugün de buluscaz galiba birtakım ilani aşklar gelecek.

Ne tavsiye edersiniz

Abazanin birini seviyorum galiba napcam?
Cevapla