29 yaşında evlenecek birini bulmayı geçtim maddi imkanım dahi yok? Evlenmek için nereden 400 500 bin bulayım şaka mı bu?

Zengin ailede doğmadık karnımızı zor doyuruyoruz ben evlenecek birini bulsam da evlenecek parayı nereden bulucam acaba? Bu devlet benle dalga mı geçiyor? Bir de neden evlilik yaşı geçmiş diye insanları yargılıyorlar?

29 yaşında evlenecek birini bulmayı geçtim maddi imkanım dahi yok? Evlenmek için nereden 400 500 bin bulayım şaka mı bu?
Cevapla