Abazalar hariç buradaki erkekler cok anlayışlı degil mi?

Sorular da olsun mesajlar da olsun kim olduğu neci olduğu fark etmez cinsellige girmeden kafam da soru işareti oluşan konular da çoğu yardım ediyor adam gibi cevaplıyor hem cinsleri kötülemek istemem ama kızlar asla geri dönmüyor sonra herkes abaza diye ağlıyor herkes kendi çevresini kendi oluşturur normal insanlara şans verip konuşmazsaniz böyle daha çok aglarsınız

Abazalar hariç buradaki erkekler cok anlayışlı degil mi?
Cevapla