Neden böyle birden herkesi sildim ki iyi bir başlangıç mı yaptım?

Gece clublerinde edindiğim tüm arkadaşları sildim tamam eğlenceli ama kendime zarar verdim kullanıp atıldım zararlı maddeler kullandım o yüzden işten atıldım

şimdi yeni işe girdim clube 1 aydır gitmiyorum

Ve tek gecelik olup beni değersiz hissettiren herkesi sildim

şimdi hiç kimsem kalmadı ama yine de mutluyum

Güncellemeler
1 yıl
Ve spora başladım sigarayı azalttım alkolğ her gün içmiyorum artık ve hobiler aramaya başladım bence böyle daha iyiyim
Neden böyle birden herkesi sildim ki iyi bir başlangıç mı yaptım?
Cevapla