Güncellemeler
1 yıl
Ve spora başladım sigarayı azalttım alkolğ her gün içmiyorum artık ve hobiler aramaya başladım bence böyle daha iyiyim
Gece clublerinde edindiğim tüm arkadaşları sildim tamam eğlenceli ama kendime zarar verdim kullanıp atıldım zararlı maddeler kullandım o yüzden işten atıldım
şimdi yeni işe girdim clube 1 aydır gitmiyorum
Ve tek gecelik olup beni değersiz hissettiren herkesi sildim
şimdi hiç kimsem kalmadı ama yine de mutluyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Çok iyi yapmışsın bana da taktik verir misin djdjdjjd
Ne taktiği?
Nasıl bir anda sildin ve yeni bir hayata başladın ben yapamadım
Birden olmadı zamanla oldu zorlandım hatta silmekte hep ya şu olursa diye arada kaldım ama zamanla analiz edip yavaş yavaş tiksinmeye başladım bana artısından çok zararı olduğunu iyice aklıma yatırdım ve kendime hedefler belirledim baktım bu hedeflere ulaşmak için kim bana engel hepsini sildim arada kaldığımı mı hissettim onlarıda sildim çünkü arada kalıp karar veremiyorsan benim için zaten iyi değildir sadece zamanını boşa harcayacaktım
Allah yardımcın olsun arama gereksiz onlar kendi yoluna bak işine gücüne
Sağol
Bende spor yapıyorum hangi spor yapıyorsun
Ben gym'e başkasını bir tane hoca bana yardım ediyor ana koşuya başlamayı düşünüyorum sen ne yapıyorsun
Boksördum
Ama 7 sene evvel bıraktım dövusmeyi spora devam ama
Neden bıraktın sorabilirsem
Rahmetli nişanlıma söz verdim bıraktım
İstemiyordu dövüşmemi
😔 başın sağolsun ve isteğine saygu duyduğun için teşekkürler
Başim sağolsun mu inanki bilmiyorum
Bazen bende ölmek istemisimdir ama işte ailem var çok zor bir durum
Kuru kalabalık olmasından iyidir
Evet kesinlikle
Kendin için çok iyi bir şey yapmışsın
Yanlış anlamasan bir şey sorucam