
Günaydın ne çabuk sabah oldu yav 😂 zaman mı bizi yönetiyor biz mi zamanı? 😂

Günaydın ne çabuk sabah oldu yav 😂 zaman mı bizi yönetiyor biz mi zamanı? 😂
Zaman insanı yönetiyor ama insan zamanı yönettiğini sanıyor. Zaman durdurmak mümkün mü? Değil zaman akıp geçiyor ister değerlendir iyi kullan istersen umursama akışına bırak her türlü zaman geçer ve durduramazsın. Haliyle zamanı hiç kimse yönetemez ama uyum sağlar zamanı iyi değerlendirir.
İnsanlar, zamanı yönetemezler; ancak, zamanı etkili bir şekilde kullanabilir ve yönetebilirler. Zaman insanı yönetir çünkü zamanın akışı durdurulamaz ve herkes için aynıdır. Ancak, insan da zamanını nasıl kullanacağına karar vererek, kendi hayatını ve zamanını bir ölçüde yönetebilir.
@Semih6934 Semihe katılıyorum 🤭🤭🤗🤗
@Semih6934 bende teşekkür ediyorum 🤣🤣
Zaman insanı yönetir, insan da zamanı yönettiğini sanar kankam 😂
@Semih6934 bu senin tavuk mu yumurtadan çıkar, yumurta mı tavuktan sorusu değil mi Semih🤗🤗🤗
Cevap
13Cevap
İnsan zaman karşısında acizdir gadası
Bence zaman insanı yönetir..
İnsan zamanı kendisi kullanır yönetir fakat. Akıp giden zamanın önüne de geçemez. Akıp giden zamana sığdırmak birşeyleri kişinin kendi elinde.
O işini bilir diyerek kendimi teslim ediyorum zamana..
Hayırlısı..
Günaydın. Gün geçtikçe ne çabuk zaman geçiyor dediklerim oluyor 😅
valla dişim ağrıyor şu an zamanı düşünemiyorum
Geçmiş olsun doktora git hemen 🙏
gitmem galiba
Haftanın son günü bugün 2 gün rezilliğini çekmek zorunda kalma bence
eğer çok kötü olursa haftasonu tanıdık diş doktoru var özel muayenehanesinde kontrol ettiririm galiba
O zaman problem yok geçmiş olsun 🙏
teşekkürler ☺️
Rica ederim 😊
☺️☺️
başka soru yok mu 😃
Var gün içinde sorarım 😂
hadi bakalım
Hatta sana şimdi bir soru 😂 benim sorularım nasıl 😂
güldürücü eğlendirici 😃
Teşekkür ederim 😂😂
Ben sıkıcı olmaya başladım diye düşünüyordum 😂😂😂
sıkıcı olanlara gelmem 😂
Ahahah 😂😂
İnsan zamanı yönetir.. Neyi ne zaman yaşamak istediğine karar verir evet ama zaman su misali akıp gider..
Zamanı yönetmek herkesin harcı değildir bazılarında zaman onları tüketmiş bazıları ise doğru kullanmış...
Zaman insanı yönetir çünkü durdurmak gibi bir gücü yoktur insanın, sadece neyle dolduracağını kendisi seçer.
Zaman insanı yönetir 🤌 çünkü sen istesen de istemesen de ölünceye kadar yaşatıyor seni yaş olarak seni ileri itiyor 😌
Değişiyor. Biraz bize bağlı bence. Planlı ve düzenli yaşarsak o zmn zmni biz yonetiriz.
İnsan zamanı, zamanın izin verdiği kadar yönetir.
insan zaman içinde yol alan fakat zamanı kendi gereği kişiselleştirendir.
Zaman insanı yönetir. Gitti mi yakalayamıyorsun.
Bizler hep zamanı yonettiğimizi düşünüyoruz. Oysaki zaman bizi yönetiyor.
Zaman demeyelim de şartlar insanı biraz yönetir. Bazen insanın da zamanı yönettiği olur farkında olmadan. İnsan kendini kucumsememeli.
İnsan zamanı yönetmeli
Yönettiğimizi sanıyoruz 😅
Zaman akip geciyor onemli olan nasi kullandigindir insan yonetir kisaca
Zaman her şeyi yönetir.
Kişiye göre değişir bu
İnsan zamanı yönetir.
zaman insanı yönetiyor
Zaman insanı yönetiyor
İnsan zamanı yönetemez, sadece uyum sağlayabilir.
Zaman insanı
İnsan zamanı yönetir
İnsanı insan yonetir
zaman insanı
Zaman insanı.
Bence ıkısı
İnsan zamano
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?