Arkadaş grubum nasıl olur.. ama boş değil öyle.. cidden gerçekçi kaliteli arkadaşlardan bahsediyorum?

iş ortamında mı olacak acaba buu... okuldan ortamından yana şansımız da gülmedi.. çok dışarıya çıkan biri de değilim... kiii kafede falan filan bir yerde biri ile tanışmak da istemem sanırım.. boş oluyorlar yinee onlarda

Arkadaş grubum nasıl olur.. ama boş değil öyle.. cidden gerçekçi kaliteli arkadaşlardan bahsediyorum?
Cevapla