Bu kadında ki fazla rahatlık değil mi sizce?

Arkadaşlar konyanın bir ilçesinde yaşıyoruz muhasebe bürosunda çalışıyoruz 2 kadın 6 erkek toplam 8 kişiyiz ben 26 yaşındayım bir tane 39 yaşında evli çocuklu kadın geldi 8 aydır falan çalışıyor göbeği açık kısa bluzlar ve omzu açık kıyafetler giyiyor ben bile en ufak göğüs vs bel kısmım açılmasın diye rahatsız oluyorum çünkü o kadar adamın içinde bu yaşta evli bir kadının böyle giyimini yanlış buluyorum ben bekar genç kızım ben öyle giyinmiyorum he dışarıda giymesi ayrı ama iş yerini kapsiyorum ve bu kadın ise başladığında bana hep yalakalık yapıyordu şimdi surat aşıyor konuşmuyor hiç bir iş yapmıyor her yere ben gidiyorum oturduğu yerden kalkmıyor ve beni küçümseyip çocuk olarak görüyor ama kendisi çocuk gibi giyinisi konuşmaları tavırları cok yapay benim iş sürecim 2 yıl oldu
Bu kadında ki fazla rahatlık değil mi sizce?
Cevapla