Aile & Toplum Sevgiliniz ile aynı bardaktan içer miydiniz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 36 Yapay Zekaya Sor Sen bu konu hakkında ne düşünüyorsun?❤️ @Ahmet373737 hayatım. Güncellemeler1 yıl Süper soru 🩷🌸 Sevgiliniz ile aynı bardaktan içer miydiniz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Evet sevgilim ile aynı bardaktan yer içerim tabi ki de. 1 0 Yorumla
rekreasyonistt Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı. Öpüştüğüm kişi zaten rahatsız olmam. Ama o içmezse bitiririm ilişkiyi 🚩 4 3 Yorumla Soran 1 yıl Kırmızı çizgi 😂 Yorumla rekreasyonistt 1 yıl Aynen öyle direkt red flag 🙂 Yorumla İlk72Üney 1 yıl @rekreasyonistt 🙄🤐 Yorumla
Zorunne388 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ağzını ağzıma alıp öpüşürken iyi de bırak da aynı bardaktan su içeyim😂 2 2 Yorumla Soran 1 yıl Süperdi 😂😂😂😂 Yorumla Zorunne388 1 yıl 😂👍 Yorumla
s LastGuest Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. Sevgilimi komple yerim. Aynı bardaktan içmek ne ki :D 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Vayy Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Normalde arkadaşlarla falan hiçbir şeyin ortak kullanılmasından hoşlanmam. Ama seninle aynı bardaktan su içerim sevgilim ❤️ 1 2 Yorumla Soran 1 yıl Yaa aşkım seni seviyorum ❤️İşte istediğim erkek. 😘❣️🙃 Cevap sahibi 1 yıl Deli ya 😂 Ben de seni seviyorum bal gözlüm 😘🌸
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. ayni bardaktan da pipetten de icerim, yedigini de yerim hosuma gider 3 0 Yorumla
kralkobrax21 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 52% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,8b cevap paylaştı. Evet neden içmeyeyim ki aynı kaşığı bile kullanırım, neden mi çünkü öpüştüğüm ve vajinasını yaladığım bir kadın 1 0 Yorumla
Sonumuzgeldi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 99% 1 yıl Ben başkasının ağzına değen şeyi içemem kim olursa olsun 1 0 Yorumla
BenderRodriguez Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 536 cevap paylaştı. hic igrenmem valla ben. Yerde yari dolu su sisesi bulursam onu bile icerim susadiysam 1 0 Yorumla
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı. Annemle bile içmem ama onunla içiyorum çünkü içmezsem kırılıyor wjxksk 1 0 Yorumla
ft06yl Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Saçma yani öpüştüğün insan sonuçta yenir 2 1 Yorumla Soran 1 yıl Bence de 😃 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Sevgili kişisini komple yerim 1 1 Yorumla Soran 1 yıl Yok oldu eniştemiz 😂🌸 Yorumla
Gizem_Nur2 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 76% 1 yıl İçerim çok kez de içtim 😂 1 1 Yorumla Soran 1 yıl 😅😅 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. aynı yalaktan bile içerdik 1 5 Yorumla Soran 1 yıl 🤢🤢 Yorumla u tenedos 1 yıl aşk bunu gerektirir Yorumla Soran 1 yıl O kadar da değil canım haha 🥹😂 Yorumla u tenedos 1 yıl tüm aşklar yalanmış Yorumla Soran 1 yıl 😅😅 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Içemiyorum başka bi boyut bu kısım 1 3 Yorumla Soran 1 yıl Bende normalde içmem ama zorda kalırsam içmeliyiz sevgilimle. 😂😅🌸 Yorumla u cαssíєєє 1 yıl Bardağın diğer tarafını ceviririm çaktırmadan🙄 Yorumla Soran 1 yıl Güzel fikir 😅 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Kusura bakmayın biraz kaba olacak ama bir birlerinin şeylerini yalayıp yeyip yutan pislikler aynı bardaktan içmekten iğreniyorlarmış 0 0 Yorumla
Hatalıinsan23 Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Sevgilimi bile yerdim ve en son ayrılan sevgilimle iğrenmezsin içerdik 2.5 yıllık ilişki 1 0 Yorumla
Katana001 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 1 yıl Heryerini öptüğüm kadının bardağından mi rahatsız olacam 1 0 Yorumla
güz_bitiği Takip Et Xper 7 Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Öpüştüğün kimsenin bardağından da içersin. 3 0 Yorumla
__PATRON__ Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. evet bundan doğal ne var 1 0 Yorumla
Pömpüş Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 339 cevap paylaştı. Evet içerim takıntım yok 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Sevgilimide içerim bardak nedir ki 1 0 Yorumla
ladycurio Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 96% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Sevdiğim insandan huylanmam ben 1 0 Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Hayır bu zamana kadar da içmedim içmicem. 1 0 Yorumla
вeyeғendi Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl İçerim tabi 😍 1 4 Yorumla Soran 1 yıl Bende 😂 Yorumla вeyeғendi 1 yıl Evet evet gördüm 😂 Yorumla Soran 1 yıl Yakalandık 😃😅 Yorumla вeyeғendi 1 yıl Saklandınız da sanki biz yakaladık 🤣 Yorumla
Mrengineerac Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 76% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı. İçerdim 1 0 Yorumla
ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. Hayır içmem. 1 0 Yorumla
KaradenizBeyfendisi Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı. İçerim 1 0 Yorumla
spiritoitaliano Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. İçmem 1 0 Yorumla
glaberizm Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 880 cevap paylaştı. olabilir 1 0 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 81% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 868 cevap paylaştı. İçerim tâbi 1 0 Yorumla
angelrosepink21 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 97% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 347 cevap paylaştı. İçerim tabiki 1 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. İçerim tiksinmem. 1 0 Yorumla
Apocaliptik Takip Et Guru Yaş: 36 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. İçerim sorun olmaz 1 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Çok zor 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Evet sevgilim ile aynı bardaktan yer içerim tabi ki de.
Öpüştüğüm kişi zaten rahatsız olmam. Ama o içmezse bitiririm ilişkiyi 🚩
Kırmızı çizgi 😂
Aynen öyle direkt red flag 🙂
@rekreasyonistt 🙄🤐
Ağzını ağzıma alıp öpüşürken iyi de bırak da aynı bardaktan su içeyim😂
Süperdi 😂😂😂😂
😂👍
Sevgilimi komple yerim. Aynı bardaktan içmek ne ki :D
Vayy
Normalde arkadaşlarla falan hiçbir şeyin ortak kullanılmasından hoşlanmam. Ama seninle aynı bardaktan su içerim sevgilim ❤️
Yaa aşkım seni seviyorum ❤️
İşte istediğim erkek. 😘❣️🙃
Deli ya 😂 Ben de seni seviyorum bal gözlüm 😘🌸
ayni bardaktan da pipetten de icerim, yedigini de yerim hosuma gider
Evet neden içmeyeyim ki aynı kaşığı bile kullanırım, neden mi çünkü öpüştüğüm ve vajinasını yaladığım bir kadın
Ben başkasının ağzına değen şeyi içemem kim olursa olsun
hic igrenmem valla ben. Yerde yari dolu su sisesi bulursam onu bile icerim susadiysam
Annemle bile içmem ama onunla içiyorum çünkü içmezsem kırılıyor wjxksk
Saçma yani öpüştüğün insan sonuçta yenir
Bence de 😃
Sevgili kişisini komple yerim
Yok oldu eniştemiz 😂🌸
İçerim çok kez de içtim 😂
😅😅
aynı yalaktan bile içerdik
🤢🤢
aşk bunu gerektirir
O kadar da değil canım haha 🥹😂
tüm aşklar yalanmış
😅😅
Içemiyorum başka bi boyut bu kısım
Bende normalde içmem ama zorda kalırsam içmeliyiz sevgilimle. 😂😅🌸
Bardağın diğer tarafını ceviririm çaktırmadan🙄
Güzel fikir 😅
Kusura bakmayın biraz kaba olacak ama bir birlerinin şeylerini yalayıp yeyip yutan pislikler aynı bardaktan içmekten iğreniyorlarmış
Sevgilimi bile yerdim ve en son ayrılan sevgilimle iğrenmezsin içerdik 2.5 yıllık ilişki
Heryerini öptüğüm kadının bardağından mi rahatsız olacam
Öpüştüğün kimsenin bardağından da içersin.
evet bundan doğal ne var
İçmem
Su içerim ama harici hayır.
Evet içerim takıntım yok
Sevgilimide içerim bardak nedir ki
Sevdiğim insandan huylanmam ben
Hayır asla öyle şey mi olurrrr
Hayır bu zamana kadar da içmedim içmicem.
İçerim tabi 😍
Bende 😂
Evet evet gördüm 😂
Yakalandık 😃😅
Saklandınız da sanki biz yakaladık 🤣
İçerdim
Hayır içmem.
İçerim
İçmem
İçerim.
olabilir
İçilir ya niye içilmesin
İçerim tâbi
Hayır içmem
İçerim
İçerim
İçerim
Ben içmem ya ☺
Temiz biriyse içerim.
İçerim tabiki
Yeapppp 💅😋💖
İçerim tiksinmem.
Evet
Evet içerim😂
Öpüştüğüm kişi sonuçta... İçerdim
İçerdim ben.
Evet
İçerim
Sevgili iken hayır
Evet aynı bardaktan su içerim
İçerim
içmem tiksinirim
Hayır be
İçerim sorun olmaz
Çok zor
Evet
Evet