Kız kardeşimle kavga ettim sizce kim haklı?

Ben 27 o 25 yaşında. Ben öğretmenim o da işini eline yeni aldı savcılığı kazandı. Yıllardır evlenmek istiyorum biraz da baskı görüyorum hatta çok ama olmuyor. Ağır bir aşk deneyimim oldu bunu o da biliyor. Kendisinin de öğrenciliğinden beri arkasındayım. Maddi manevi hep destek çıktık. Ama duygusal olarak onu kıskandığımı düşünüyor. Hayatında yeni tanıştığı biri var. Ben seni beklemem evlenirim diyip duruyor. Öyle bir şey yok dedim kıskanıyorsun diyor. Sen beceriksizsin diye bunu ben çekecek değilim dedi. Sen senden önce evleneceğim sana evde kaldı diyecekler diye korkuyorsun dedi. Bu benim mutlululuöa engel değil dedi. Ben de sen bencilsin dedim sana göre herkes seni kıskanıyor dedim. Daha da konuşmadık. Yaralı olduğumu bile bile sen beceriksiz sin lafı zoruma gitti. Kimseyi zerre umursamıyor. Bilmiyorum sizce kim haklı?

Kız kardeşimle kavga ettim sizce kim haklı?
Cevapla