- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılSelamlar, benim için yalandır bence de.. çoğu erkek bunu kadını elde etmek ya da bak işte seni anneme anlattım ciddi olduğumu bil demek için yapıyordur :D ama gerçekten anlatan da vardır.. ama benim sevgilim olsa ben sevgilimi kimseye anlatmazdım.. benim için özel olurdu o çünkü çok çok ileride evlenme teklifinden sonra belki de söylenebilir diye düşünüyorum o kadar..
24 Yorumla- 1 yıl
Sen annene ne zaman anlatırdın mesela :D
- 1 yıl
Hmm @Sosyetic_SheqiiL Sevgilim olunca söylesem düşünmedim çünkü :D
- 1 yıl
Tamam kuzuş hiç sorun değil 😅
- 1 yıl
😅🧡✌️
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılSize bir taktik ; erkekler tanıştırır eder maksat güven vermek. Sıkılınca , alacağını alınca da ayrılır ve anasına ‘ anne anlaşamadık ‘ demek olur.
Hiç bir erkeğin anası bunu sorgulamaz , hayırlısı oğlum der geçer.
Yani anaya anlatma , tanıştırma falan boş iş bunlar. Kanmayın yani215 Yorumla- 1 yıl
Kanacazzz:D
- 1 yıl
İflah olmazsınız siz 😂
- 1 yıl
Ahaha veya siz kandığımızı sanıyorsunuzdur artık
- 1 yıl
Kanan çok var be sosyetik 🥹 33 yasında kadının hüngür hüngür ağladığını gördüm ben hem de sırf bu olay yüzünden
- 1 yıl
Vuraydın bi tane kafasına :D ayarları bozulmuştur
- 1 yıl
Kadına el kalkmaz sosyetik , beline tekme attım 😂
- 1 yıl
Daha kötüsü ya :D kafasını kır demedik
- 1 yıl
Sen neden kafasına taktın kız 😂 kafa yok unut onu beline vurdum beline 😂
- 1 yıl
Aklı belinde mi lan
- 1 yıl
Yok kız kardeşim sayılır , yıllarca öyle gördüm bildim ama mal işte 😂
- 1 yıl
beline vurduğundan hep mal kalacak
- 1 yıl
Yıllarca öyle yaşadı , bundan sonra da yaşasın bir şey olmaz 😂
- 1 yıl
Ne biçim arkadaş
- 1 yıl
Uyardım , uyardık yok ben seviyorum dedi laf anlamadı 🥹
Herkes seçimlerine göre yaşar be sosyetik.
Ya mutlu olur , ya ağlar - 1 yıl
Sus be
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Sosyetic_SheqiiL! 🤗 "Seni anneme anlattım" sözü bazen samimi olabilir ama, biliyoruz ki bazen de yalan olabiliyor 😅 Erkeklerin bazen stratejik hamleler yapmak için böyle şeyler dediği de bir gerçek. Ama kalbimiz temiz tutalım ve her zaman pozitif düşünelim. Kendi tecrübemle söyleyebilirim ki, sevgilim annesine anlatmıştı ve bu da ilişkimizi daha da sağlamlaştırdı 😍❤️ Ama elbette bu kişinin ciddiyetiyle ilgili bir durum. Annemiz, babamız alışabilir; yeter ki doğru kişi olalım di mi? ☺️
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
1 yılBen bu konulara aldırmıyorum anlatmaya gerek yok kendisi seviyorsa yeterli.. Aile müdahalesini sevmem ilişkilerde.
23 Yorumla- 1 yıl
Aile müdahelesi değil ki bu beybi
- 1 yıl
Bazı aile görünümlü kişilerin bilmemesi daha iyi, onu diyorum beybim.. Sağlıklı ailelerde anlatılır elbette 🌺
- 1 yıl
☺️🌸
Aile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı. Konuştuğum biri var demek ile anne ben aşık oldum demek arasında çok fark var. Anlatıyoruz evet.
Mesela benim gizlim saklım yoktur. Herşeyi anlatırım ama detaylar önemli. Evet sevdim:)
112 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle ilk cümlene katılıyorum.
- 1 yıl
😅 deli
- 1 yıl
İçimden geldi 😅
- 1 yıl
Deli demek :D
- 1 yıl
Biliyorum 😅
- 1 yıl
Aynen 😅
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Su ana kadar hic kimse gelip te seni anneme anlatım demedi 😂😂şey aricinde
Çok küçükken bir cocuk bana aşıktı o sürekli gidip annesine anlatırdı 😂😂
12 Yorumla- 1 yıl
Ahahaha çok şeker 😅
Gizli Üye(30-35)1 yılBaşka sevdiği varken ailesine onu seviyorum derken ayrıldıklarinda hemen benden bahsetmiş annesine. İnandırmak için ses kaydı almıştı.
Üstüne uğruna ailesini karşısına aldığı kızın arkasından kızın namusuna laf etmişti
Şok olmuştum
Erkeklere güven olmaz
Anlatmıştır ama ne kadar değerli ne kadar önemli bilemem10 YorumlaAile & Toplum konusunda 556 cevap paylaştı. Çoğu taktik amaçlı kullanıyor. Geçen böyle bir konuşmaya kulak misafiri oldum adam evli kıza demiş seni anneme anlattım. d
17 Yorumla- 1 yıl
Yuh ama ya
- 1 yıl
Ama sonra “niye güvenmiyorsunuz” bize diyorlar :D ya şaka mısınız siz erkekler (istisnalar hariç)
- 1 yıl
Öyleler dimi
- 1 yıl
😓 ay çok üzücü
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılYalan tabisi her kızı götürüp tanıştırıyorlar anneleri ile anlatıyorlar da ama son senaryo hep aynı ayrılık aldatma vs değişmiyor 😃
17 Yorumla- 1 yıl
Çok mu kötü düşünüyoruz acaba
- 1 yıl
Değişiyor mu🫠
- 1 yıl
Bilmiyorum, iyi düşünmek istiyorum belki de 🙄
- 1 yıl
Doğru gerçi biraz da iyi düşünelim ne yazarsan o gerçek olurmuş jsjsj
- 1 yıl
İyi şeyler yazalım çizelim :D 🫠
- 1 yıl
Erkekler iyiler namuslular aldatmazlar ghostlsmazlar işine geldiği gibi davranmazlar karı kız peşinde koşmazlar flört etmezler kısıtlamazlar nsmuslular dinlerler saygı duyarlar ve namuslular skksks ben insan potansiyeli taşıyan erkekleri kendime çekiyorum sende çek msnifest😌😌😌😌
- 1 yıl
Tamamen hayal ürünü shdja ama çektim manifestledim 😅
Kiz yalan tabiki 😉 nasıl feht etcek seni tabiki yalanlarla 🤣🤣
32 Yorumla- 1 yıl
Ama yemiyoruz ki artık :D
Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı. Doğru da olabilir hala birkaç masum ilişki kaldıysa..
19 Yorumla- 1 yıl
Bakıyoruz, kalmamış hdjd
- 1 yıl
Ah ah :D
- 1 yıl
Neyse kahve var içer misin :D
- 1 yıl
Bize afiyet olsun 🫠
- 1 yıl
😌👌
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bende yalan yok gerisinin suyuna kibrit çöpü. sjsjs
12 Yorumla- 1 yıl
Helal olsundu shsj
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılKalıbı bozuk insanlarla karşılaşmamak mümkün mü!
11 Yorumla- 1 yıl
Değil gibi
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılO lafın nasıl ayakları yerden kestiği gerçek ama 😃
21 Yorumla- 1 yıl
Yiaa öyle.. 🫠 yalan değil öyle bir etkisi var
Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı. 2 kere bahsettim ikisi de uzak mesafeydi 19 yaşımda filandım galiba bilmiyorum gitmemi istememişti ben gidecektim ayrıldık. Diğerini ise annem, teyzem kuzenlerim çoğu kişi görmüştü gidemeden o da bitti 💆♂️
10 Yorumla
1 yılAnneme o tarz konuları anlatacak pek cesaretim yok. Terliği ağzıma vurur yoksa
16 Yorumla- 1 yıl
Zaten sen değil de erkek arkadaşın :D
- 1 yıl
Ha annesine anlatıp, annesiyle beni konuşturduğu olmuştu zaten. Yalan söyleyen görmedim.
- 1 yıl
Çok iyi
- 1 yıl
Ancak beklentilerimiz uyuşmadığı için olmadı 😁
- 1 yıl
Genelde de böyle mi oluyor acaba ya 😅 annesi oğlu evden gitmesin diye dua ediyormuş dhdjs
- 1 yıl
Bu tarz pasif aileler var şahsen. Oğlunu bağımlı hale getiriyor.
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılBen inanıyorum buna audjajd çünkü anlatmaktan başka şansı yok ordan biliyorum
13 Yorumla- 1 yıl
😅 nasıl bir öz güven
- 1 yıl
Öz güvenden değil de mesela uzak bir yere gidiyoruz e mecbur annesine bir şey söyleyecek. Çünkü arkadaşlarıyla gitmediğini de biliyor😂
- 1 yıl
Annelerin sezgileri de kuvvetli oluyor bayağı 😅
1 yılSevdim.
Kızların hepsini tanırdı annem.
14 Yorumla- 1 yıl
Yuh
- 1 yıl
Avrupa medeni derler
- 1 yıl
Ama ben türküm. Yuh oha çüşşş
- 1 yıl
ahaha fark ettim
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Niye anlatmatmayalim sonuçtur dünya ahiret bacımız 😄
12 Yorumla- 1 yıl
Püüüh size djsj
1 yılBen doğru olduğuna inanamıyorum sonuçta corap değiştirir gibi kız değiştiriyorlar hergün annesine gidip "anne yolda bir kız gördüm allah çarpsın" derler belki ama bu her defasında farklı bir kız olur, gönlü ayrannnn
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılben anneme seni anlatacağım dediği zaman "ses kaydına alsana" dedim ve o şekilde aşırı güven problemi yaşan biri olduğumu belli ettim açıkcası 😅
27 Yorumla- 1 yıl
Ya biz konuşurken annesi geliyordu zaten odaya falan :D olmadı mı hiç sizde
Cevap sahibi1 yılbenim ailem biraz baskıcıydı o yüzden her an konuşamıyorduk, mesajlaşıyorduk uzak mesafeydi zaten. Önce ablasına söyledi onunla falan tanıştıktan sonra birazcık imaladım çocuğu annene falan anlatmayacak mısın diye en sonunda ses kaydı isteyerek birazcık ben söylettirdim ama ondan birkaç gün sonra da ayrıldık😅
- 1 yıl
Galiba anneye söylememek gerekiyor, eminim artık :D artık tepkim şu şekil olacak “kahretsin ne yaptın sen Allah’ın cezası” 😅
Cevap sahibi1 yılay evet anneye söylenince bir anda işler bozuluyor. Benimkisinde kadın "oğlum sınava hazırlanıyorsun dikkat et" dedi diye kıyamadım onun yerine koydum kendimi ve ben ayrıldım ahahdjas
- 1 yıl
Lan ahaha :D sen niye ayrılıyorsun
Cevap sahibi1 yılay ama napiyim kadın çok tatlıydı, oğlunun kafasını karıştırırım da üzülür diye korktum ahajfja
- 1 yıl
😅 tarih bu iyiliğini unutmayacak
1 yılAnnesine anlaşmasının ne anlamı var ki yani ne anlam veriyorsun o söze o davranışa anlayamıyorum. Zaten annesine anlatanda ihanet eder anlatmayanda, Hatta evli çiftler var çocuğu olanlar var aldatıyor yani biraz mantıklı düşünün.🤦♀️
Ciddi olmasını anlamak istiyorsaniz zaten size davranışlarından seninle olan konuşmasından anlarsin zamanla bilersin yani anneye ya da başkasına anlatmasına gerek yok aldanmayın kendinizi kızlar 🙂20 YorumlaYani şahsen hiç bilemiyorum. 1, 2 aylık ilişkiye başlayılta annesine anlatmak epik bir durum. 5 ay veya 6 ay geçse tabii anlattım derse doğru olabilir.
10 Yorumla
1 yılPek yalan olduğunu düşünmüyorum çünkü erkekler kiz arkadaşlarını ve butarz kız ilişkilerini anneleri ile paylaşırlar o ilişki ciddi bir ilişki olsun ya da olmasın fark etmez
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
1 yılYalan mi değil mi bilemem ama ben bu tür şeylere inanmıyorum böyle şeyler bana boş geliyor önemli olan kendi tutumu davranışları vs yoksa yedi sülalesine de anlatsa nafile..
10 Yorumla
1 yılBen özellikle anlatmadım ama hakikaten şu anda düşünüyorum da tam olarak nasıl öğrendilerdi acaba. Ama ne bileyim kaç yıllar geçti ya. Hatırlamıyorum bile o kadar olmuş. 😂
10 YorumlaYalan.. külliyen yalan hiçbir erkek hayatındaki kadını annesine anlatmaz gelip özellikle de gelip geçici gördüklerini
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı.
1 yılKimisi kızda bı güven olurturmak için söyledim diyebilir
Benim anlattığım taniştirdigim sadece 1 kişi oldu20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
1 yılReelde bir sevgilim oldu, onu da anlatmadım. Sanaldan tanışıp sevgili olduğum kişiyi eğer ciddileşseydi anlatabilirdim ama yürütemedik iki taraflı hata yüzünden. Yani yalan mı bilemiyorum..
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Yalan olabilir
Pek erkeklerin samimiyetine inanmamak gerekir
11 Yorumla- 1 yıl
İnanmıyoruz zaten :D
Külliyen yalan hadi anlattı diyelim yine garanti bir şey yok anlatsın anlatmasın önemli olan iki kişinin bir kişi olabilmesi
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılYoo hic bir sekilde anlatmayiz biz. Siz hangi erkeklerden bahsediyorsunuz?
11 Yorumla- 1 yıl
Erkeklerin 40%’lık kısmından bahsediyorum galiba
1 yılNe anlatması tanıstir. a kahvaltı cart curt hepsi olsada olmayınca olmaz her çiçek her toprakta yetişmiyor.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
1 yılİnanmam genelde hem anlatsa Olcak o tipleri de biliyoruz tek kız değilim Allah bilir kaç kızı daha anlatı.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Yok cidden ben anllattım bir kere olaylar olaylar :D
110 Yorumla- 1 yıl
Noldu annen terlikle mi kovaladı :D
- 1 yıl
Ne dedi :D
- 1 yıl
Hayda evlen evlen diyorlardı sana en son :D
- 1 yıl
Hayda :D
- 1 yıl
Aa sinirlendi :D
Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Bu devirde doğru soyleyen insan çok az desek daha doğru olur
20 Yorumla
1 yılEğer sevdiğim kız benle olursa nikah basarım yani anlatırım
10 YorumlaErkek annelerinin cokta bipinde değil çok anlam atfetmeyin yani
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kadınların "Seni çok seviyorum. Hayatımda senden başka kimse yok" dedikleri kadar yalan!
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle o kadar haklısın ki. Güvenilmez bu kadın milletine kanka
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Ben anlattım izin alarak benden çok annemi üzdü ona hakkımı helal etmeyeceğim hiç bir zaman
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bence değil
Bazıları gerçekten seviyor ya ha ama uzun ömürlü mü o tartışılır
Değer biliyorlar mı o da tartışılır10 YorumlaAile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. Kız olsa anneme anlatsam getir tanıştır der 2-3 aya ister 6aya evlendirir şerefsizim
12 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHayır kolay kolay anlatmam , iki gün sonra ayrılalım der rezil oluruz
30 YorumlaGerçekten böyle mi hergün Baska bir kızın adını mi soyluyorlar
12 Yorumla- 1 yıl
Ya hayır yani inşallah öyle değildir jsdj :D her gün başka kadının adı zikrediyor olabilirler fakat anneye söylemiyorlardır herhalde ya
Gizli Üye(25-29)1 yılYa bu olabilir tabi ki ama ilişkiye bağlıdır bence, gidip 1 haftalık, 1 aylık ilişkide bu lafı çokta ciddiye almam açıkçası
20 Yorumla
1 yılYok yalandır. Sadece eğer annesi oğlum kız arkadasin mi varrrr kiz arkadasin mi varrrr diye meraklı meraklı konuşan biriyse annesi anca ona evet var diyebilmiştir de onu söylüyordur. Yoksa anneye anlatma falan yalandır
20 YorumlaAçıkçası ben anneme bu zamana kadar hiç bir kızın adını bile söylemedim sanırım yalan 🤫
111 Yorumla- 1 yıl
Daha var sana browski
- 1 yıl
Acele etmeyiniz :D
- 1 yıl
Tam başka bir yoruma bakıyordum sayfa güncellendi pat düştü :D
- 1 yıl
O zaman sorun yok 😅
- 1 yıl
Hokus pokuss yaparız :D ama kural dışı ise
- 1 yıl
Teşekkürler 😅
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Ben anneme anlatsam hadi gidip isteyelim der, o yüzden anlatmam hayatımda biri olsa da.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYorumlara bakıyorum kızlar profesyonel olmuş
10 Yorumla
1 yılAnlattım. Annem çok beğenmişti.
16 Yorumla- 1 yıl
Sonra?
- 1 yıl
Ayrıldık ve annem üzülmüştü. Kızın numarasını adresini bilseydi gidip getirecekti neredeyse 😅
- 1 yıl
Keşke bilseydi ya :D
- 1 yıl
Dua mı baddua mı 😃
- 1 yıl
Dua hshs
- 1 yıl
Anladım slslsl
Aile & Toplum konusunda 724 cevap paylaştı. Henüz kimseye demedim onu 🤣
116 Yorumla- 1 yıl
Daha erkek
- 1 yıl
Hayda erken*
- 1 yıl
İstatistiklere göre erken
- 1 yıl
Bir ayak çukura girince :D
- 1 yıl
Sağlak mısın solak mı?
- 1 yıl
Ha tam o ayak çukura girince 😃
- 1 yıl
Konuyla alakası yok, hemen 3 maşallah lütfen
- 1 yıl
Teşekkürler 👌
1 yılYalan değil anlattım ama yalan oldu
13 Yorumla- 1 yıl
Kötü olmuş
- 1 yıl
Allahda belami versede. kurtulsam.
- 1 yıl
Hayda 🙄
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılGözümle görmeden inanmam😄
19 Yorumla- 1 yıl
Duyduysak peki “anne gelininle konuşuyorum” gibisinden djdjs
- 1 yıl
Aaa o da oluuur hdhdhd
- 1 yıl
Yine inandık :D
- 1 yıl
Annesinin sesini duyarsam okeyim şekerim 😄😄
- 1 yıl
Biz var ya biz, akıllanmayız harbiden 😂
- 1 yıl
Akıl o da ne yenir mi😄😄
- 1 yıl
Aşk kapıdan girince o çıkıyormuş :D
- 1 yıl
Aşk gidince onun gelmesi peki 😂😂
- 1 yıl
Lanet gibi bir şey bu :D
O imza atılana kadar sözlere inanmayın kızlar 😅
13 Yorumla- 1 yıl
Biz de kandırıyor muyuz acaba ya
- 1 yıl
Hangi sözümüzle :D
1 yılYa ben ne yaptım yine awq ya NDJDBSSNSNSN
14 Yorumla- 1 yıl
😁 noldu sana
- 1 yıl
Benimkine inanın walla bak yalan yok KXbxbzzhBzzn
- 1 yıl
İnandırırsın gelin adayını :D
- 1 yıl
Hallederim rahata kal senn, bende o işşş, bir kere şu tipime bak hele, gir profile, he he walla bak, bass fotoğrafa, abi insan bu beyefendiliğe nasıl inanmasın dimi JZBSHVSSVSSBD
- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılBen sadece bir tane anlattım oda öldü.
12 Yorumla- 1 yıl
Başın sağ olsun 🙄
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏🏽
He sosi yalan her şeyimiz yalan bizim 😏
13 Yorumla- 1 yıl
Biliyor beyfii
- 1 yıl
😁😁
Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Gerçek olanda vardır da 😂
17 Yorumla- 1 yıl
da…?
- 1 yıl
Nasıl çiziyorsunuz altını :D
- 1 yıl
Niye ya
- 1 yıl
🙄🙄
1 yılDünya ahiret bacım diye anlatmıştır😃
118 Yorumla- 1 yıl
Anne bak gelinin dememiş midir :D
- 1 yıl
Harem mi kuruyor da bilmiyoruz😄
- 1 yıl
Kız o nerden çıktı :D
- 1 yıl
Herkesi gelinim diye nasıl tanıtacak ahsjah
- 1 yıl
Umarım herkesi tanıtmıyordur işte dıdj
- 1 yıl
Çok bi umudum yok, erkekler kapatılsın ahsja
- 1 yıl
Yani sonunda cidden kapatılacaklar 😂
- 1 yıl
Dua zinciri başlatalım 😌😂
- 1 yıl
Oldu tut zinciri bakayım ⛓️💥
- 1 yıl
🫳⛓️ Tuttum
- 1 yıl
Birkaç kişi daha lazım gelir :D kime tutturalım
- 1 yıl
Erkeklere tutturalım biz yoruluruz😂
- 1 yıl
Haydaa.. :D konu neydi
- 1 yıl
Neyse yok olmuyorlar zaten ahdjah
- 1 yıl
Ne içiyorsan acil bana da ver :D sjdja
- 1 yıl
Ahsjahs o konuda biraz cimriyim
- 1 yıl
Hangi konuda değilsen oraya yüklenelim :D
- 1 yıl
🤷😂
1 yılBen altıma girip çıkan her kadını anlatıyorum yeri geldiğinde. Çok da değer vermeyin bu durumlara.
05 Yorumla- 1 yıl
🤮 ok
- 1 yıl
Sen kendine kus, hepiniz namus timsalisiniz ya.
- 1 yıl
Öyleyiz çok şükür :D siz de olun
- 1 yıl
Senin ne olduğunu da gayet iyi biliyoruz merak etme 😈😂
- 1 yıl
Hıhı aynen öyleyim, ondanım. Bildiğiniz gibi aynen.
1 yılAnneler de artık kafa yormuyor bnce sormuyorlar bile 😄
20 YorumlaAnlattım demişse anlatmıştır illa altında bir şey aramaya gerek yok
20 Yorumla
1 yılSeven anlatır ve över, kimisi yatağa kadar anlattım diyebilir🤣
20 Yorumla- Devamını Gör (51)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 