





Kız sen şaka mısın bu sıcakta o çorap da ne ben burada fenalık geçirdim.. 😄
Ay ben olsam bende vermezdim.. Ne güzel ışıkları da varmış.. 😅 Minnacık terliğe parmağın bile sığmamış.. 😂
Mis kokulu ayaklarımı çıplak bırakınca çatlıyor. Ben halimden memnunum anacım. 🤣
Ay bana bişeyler oluyor.. Buz gibi su getirin fenalık geçiriyorum.. 😅 Bak orada minicik tostik ayaklar gibi olmalı.. 😅
Benim vücudum onun kadar hızlı yenilense olur tabi neden olmasın. Ayaklarımı her gün gece kremli strece sarıp uyumaktan gına geldi. 🤣🤣🤣
Allah iyiliğini versin.. 😅 Dondurucuya da koy seneye kullanırsın.. 😂😂
Puhahaha valla o kadar yıldır bakım yapıyorum. Bu topuk çatlama meselesine bi çare bulamadım. Ayaklarım pürüzsüz olmayınca çıldırıyorum. 🤣 Eleştiri yapacağına yardım et toplummm. 🥹
Zor bazı insanların ne yaparsan yap oluyor kremledikten sonra streç yerine çorap giysen daha iyi olmaz mı.. Streç bence ayağını terletir gibi geliyor bana..
Zaten amaç bu. Krem iyice işlesin. 🥹 Vitamin eksikliğim var onu bi halledersem canım ayaklarımı yine çorapsız göremezsiniz. Burada yem olmak istemem. 🤣
Allah kolaylık versin ne diyeyim.. Ben ayaklarımı seveyim bana o kadar sıkıntı çıkarmıyor.. Yazın çorap ve spor ayakkabı kullanmak bana çok zor geliyor.. Sandalet gibisi var mı.. 😅
Sandaletimi beyaz çorapla giyerim. Koreliler öyle giyiyor. 🤪
Ay one öyle be.. 😄
Bir gün giyip soru açayım da gör. Hıh. 🤣
Gözlerim kanar yapma gözünü seveyim.. 🤣🤣
Yia sen beni her halimle seversin biliyorum.
Severim tabi.. 😅 Ben Sevgi pıtırcığıyım.. 🥰😄
Ula buradaki sevimli şeyin benim olmam lazımdı. 🤣 Yiycem.
Ters köşe yaptım işte.. 🤣 Sevimlilik tatlılık diyince de ben yani.. 😂😂
Şimdi daha sevimli oldun. 🤣
Teşekkür ederim efenim.. O sizin sevimli bakışınız.. 😄😅
🤣🤣 öpdüm seni tatlı kız. 🤪
Yok yok öpme sen yinede.. 😅😜
Çok ısrar ettin öpcem.
Ay hiç sevmem yanağımda ıslaklık olmasını.. 😂
3 yaşında değilim be. 🤣 Ayy öpesim kaçtı. 🤣🤣
Ay yetişkinler de yapıyor onu.. 😅😂 Birde ciğerimi alacakmış gibi satılanlar var.. 🤣🤣
Bize bi böbrek lazım ama yani verirsen öperim yetişkinler gibi. 🤣🤣
Ay yok veremem.. Böbreklerim bari sağlam olsun.. 😅😅
Allah sağlıktan ayırmasın tatlı kız.
Amin inşallah teşekkür ederim..
Kız onu nasıl giyiyosun sen sjsjsj Bence bebiş haklı. Görüyor ayağının yarısı dışarıda diyor ki benim. Çok zeki oluyor bunlar ikinci bir terlik almadan aynısından, ikna edemezsin bence. Ya da bir şekilde ayağının tamamını terliğe sokman lazım 😂😂
Olmuyor deniyorum deniyorum olmuyor. Ödem tutmuşum. 🥹
Kıyamam 🥺🥺 versin ablasına naz yapmasın söyle ona sevgimle boğarım o bebişi.
🤣🤣🤣 Allah korusun be. 🤣🤣
Sanırım çorapsız olan sensin. İkna etmen mümkün değil 😃
Püü beni niye ifşa ediyosun?
İade edeyim dedim. C
🤣
He öyle oldu. 🤣
Cevap
33Cevap
Ben inandım bile iknaya gerek yok
Bence gece uyuyunca ayağında bir büyüme olmuş. (Ne içtin kız) Yoksa tam senin ayağına goreydi😂
Ödem. Sıcaktan ödem tutuyom.
Kafasını karıştırdım şu an eline tamir işi verdim. Uğraşıp dursun. Ben de terliklerimi giyiyim rahat rahat. 🤣
Sabah sabah pofuduk ayak gördük daha ne olsun. 🤣
Terliğini ver çocuğun
Vermem Cemilee. Canımı sıkma bak. 🤣
bence senin o terlik gitsin çalışsın kendine terlik alsın cüceye bak
Dosdi yürü be sen olmasan bunlar beni ham yapacak.
Parmak kadar terlik djfhd çocukların inadını seviyorum
Benim inadımı? 🤣
Çocuk olayım biraz da. 🥹
😂😂😂😂yaaaa şey de eger senin ayağına gelirse benimdir
Puhahah 🤣 bunu tekrar terlik için kavga ettiğimizde söylim. 🤣
Çocuğun terligini ver hırsız😂 ya çocuk bebek ayağımı o 😊
Benim o. 🤣
Senin yüzünden çocuk aklından olacak 😂 bırak şunu ya 😂
Onlar senin değil çocuğun o çocuğun 🤣
Aynı ben. Sorun yok. Alışkın o. 🤣 Bi de ben bunu gel böyle foto çekilelim diye ikna ettim. 🤣🤣🤣
Ben şu an seni asla ciddiye alamıyorum o terlikler benim
Biri senin olsun biri benim. 🥹
Amannn tanrım eziliyorum, diye bir haykırış duyar gibiyim😂
Ağladım baya. Buz torbasıyla geziyorum. 🥹
Sana gülmek yakışıyor ❤️
Ayak numaralarınız yakın sırayla giymeye anlasın 😊
Söyledim de ikna olmadı. 🥹
İkna olmalısın artık 🥹 seni kandırdılar senin değil.
Çevremde hiç iyi insanlar yok. 🥹
Taş kağıt makas oynayın kim kazanırsa terlik onun dkdjjd
Ona ikna edemiyom henüz. 🤣
Rüşvet ver. Çikolata ya da sevdiği bir yemeği yap 😂
Erkek çocuğunun önüne tamir et şunu diye bi şey at akşama kadar onunla uğraşsın. 🤣🤣
Ahahah dene bakalım 😂
Ayaklara bak 😃 ekmek arası alabilir miyim djdjs
Tabi alın lütfen. Salar bu sayede. 🤣
Bu terlikler senin, aksi iddia edilemez. Sanki onlarla doğmuş gibisin.
Beni anlayan tek insansın. Meriha. 🤣🤣
Feriha gayet dişil bir kadındı. Öyle olmasaydı bakar mıydı koskoca Sarrrafoğlu. 🤣🤣
Kıskanma hıh. 🤣🤣
Aslında açıkça anlatmaya çalışmış ama daha ne yapsın? :D
Erkek değil misiniz işte hemen bi şiddet. 🤣
Çok güzel di mi. 🥹
Sen sindirellanın üvey kardeşimisim yavrum
Bu hikayede üvey kardeş ben mi oluyom. 🥹
3. Dünya savaşını bilmem de büyük terlik savaşı çıkmış ona eminim. Başparmak büyük isyan çıkarmis
🤣🤣🤣 küççük boyuyla dövüyo beni gizli. Hiç korumuyosun artık. 🥹
Buna kıyamam😢 ayakları ekmek arası yapıp yesem müebbet mi yerim acaba
@LastGuest de yemek istemiş. O senin cezanı da üzerine alsın. 🤣🤣
Ben niye başkasının yerine yatıyorum lan. @GOKHANoturumactı yetiş üstüme suç bırakıyorlar 😂
Yetiştim ama başkasının üstüne yük salana saygı duyarım kanka 😂
@GOKHANoturumactı o zaman alayını yiyim suçu sana bırakayım 😂
Allah’ımı bile inkar ederim sıkıntı yok 😂
@GOKHANoturumactı satış he 🥹
Kanka her türlü 😂😂
@GOKHANoturumactı ararım 155'i 😂
Şişşttt tamam geçti geçti 😂
@GOKHANoturumactı naptın sen o işi hallettin mi
Yok lan bekliyoruz hala 🥹 devekuşu gibi kafamızı gömdük bekliyoruz 🥹
@GOKHANoturumactı gt dışarda mı 🤤
Bunda anlamayacak ne var yahu baksana sana daha çok yakişmış udgdisyeyd
Sana ve @nazendee10 şu kuşun cevabına kahkaha attım ya. 🤣🤣🤣🤣
Ben de öyle diyom üzerime atlıyo.
Tabi 36 numara ayaklarım hıh. 🤣
Sindirella ile diğer kızların kapışması vol1
🤣🤣🤣 Sindirella ile kurbağa prens olacak o. 🤣
Kız o Tiana diil mi🤔 annem küçükken okuduğu tüm masalları zehir zıkkım edebilir şu an bana ahdjahs
Valla bilmiyorum. Annem bana böyle masallar anlatmadı. 🤣
Pes et bence terliklerine el koymasına izin ver başaramayacaksın bence
Deve tabanı gibi ayaklarının ona mı sığacak 🤦🏻♂️ 39 numara gönderelim sana 😂
Terlikler hoşmuş.
Çocuk kandırıldığını farkında.
Yanındaki yavrucak olmasa bizi yiyecen Melako kardeşş amaan sen de 😏
Kül kedisi mi oldun şimdi 😅
🤣🤣🤣 Puhahaha var öyle bi hevesimiz. 🤣
Hayırlı olsun diyelim 😅😅
ayağına biraz büyük gibi
Bundan dolayı bırak mı diyosun. Hıh. Sensin büyük ayak.
Terlikler benim
Kesinlikle senin aksini iddia eden çarpılır.
Soru yanlış o zaman
Soruyu sorarken seni tanımıyordum ondan. 🤣
Heee
Ayaklara bak tosbik😃
Çok sevimli kız. 🥹
Isırmalıkk
Isıralım senin için akşam annesine ispitlemez inşş.
Oyşş❤️Söylemezsen çikolata , para vercem diye rüşvette bulun söylemez🤣
Daha güzelini kendime alayım da gör diyebilirsin
Sen bana al da göstereyim.
O terlikler sana olmaz küçük çok
Şu soruda doğruyu söyleyen ilk insansın. 🤣🤣🤣
Sagolasin 😊
Ey yarabbim ya resulallah çocukla çocuk olma.
Bunun çocuk olduğuna emin miyiz 🤣
Çok tatlı gerçekten🥰
Konuya ayak basmış
Puhahaha 🤣🤣
ışıklı terlik mi 😂 sevimliliğe bak
Evet ya hem de parlıyor. 🤣
ya yeni nesil çocuk eşyalarının sevimliliği halis mi 😂
La çocuğu salsanaaağğ jdjdjdjjf
Önce o salsın beniiiğ. 🥹
Olaya ayağıyla müdahale etmiş
🤣🤣
Lann çok tatliii🤣yirimm
Al ye. 🤣
O pofudukları bi ısır aklı başına gelsin.. 😅
Ene harbiden. 🤣
😅😅
Şunun pokemonlusu olsa da alıp giysem ne güzel lan
Bu daha güzel. 🥹
Terlik linki istiyoruz sahibinden 😂
Sahibi benim. 🥹
İnandık tamam🥳
Son resim çok tatlı ama ya 😂😂😂😂
He ya. Isırmalık. 🤤
Onun ayaklarını yerim 😂😂😂
Olur ye. Büyük kızları çok seviyor. 🤣
Minik terlikleri nasıl olur 😃
Çok tatlı di mi. Bi de ışıklı hüü. Evde sabahtan beri ağlıyom bana niye almadınız diye.
Alalım dedi. 🤪
Ona yeni terlik alarak ikna edebilirsin 😂
Ardımızda üç çeşit daha var. İlla da bu benim diyo. 🥹
İmkansız sevmek kanımızda var. 🤣
Papatya detayı da fenaa :D
Neden fena açıkla. 🤣
Çok hoş değil mi? Bence bundan dolayı tercih etmiş olmalısın :D
Artık pamuk çorap bulmakta zorluk çekiyorum. En çok pamuk oluşundan kaynaklı bir tercihti papatyalar tadı tuzu oldu. 🤣🤣
Güzel olmuş bence o yüzden fena :D
Teşekkür ediyor çorabım.
Rica ederim çorabın sahibi :D
Canım anlatamazsın. Ya bunlar senin ben biliyorum. Ben ordaydım
Sen İkna olsan artık susj
Olamıyom.
Neden ama inatçımıyız biraZ
Bütün terlikler senin terliksi vedat 😜
Yalnız ayaklar balyoz gibi
Pat pat dövdüm seni.
Hemen acile gitmeliyim 😭
Dua et acile gidecek ayak bıraktım. Hıhhhhh
Çok teşekkür ederim çok vicdanlı merhametlisin😪
Öyle bi anıma denk geldin.
Şükürler olsun 🙂↔️
😌
🫠🫠
pufuduk ısırmalık
Tabi ısırın. Serbest. 🤣
ikisini de mi :D :D
Sende onun terliklerini al
Bu benim hiç aklıma gelmemişti. 🥹
İkna kabiliyetin zayıf
Farkındayım. 🤣
Çikolata ver ikna olur belki 🤣🤣
Puding yapcam birazdan 🤣
Bebe sabirli :)
Benim sabrımı yedi ondandır. 🤣
Eee olmaz olsun analik ahhh ahhh :)))
Hiç olmuş mu çocuğun terliğine göz dikmek😂
Bence herkes inanmak istediğine inanıyor:)
Ama rengi çok güzelmiş benimde olabilir 😂😂
Seni döver bence 😂😂
sorumu şimdi bu
Değil mi? 🥹
hayır
İkna yöntemi öğrenmeye çalışıyorum. Hiç yardımcı olmuyorsunuz.
Çöpe at cocugu
Puhahaha olur. 🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?