Sizce ev sahibinin istediği kira makul mü?

5 yıldır aynı evde oturuyoruz. Ev 35 yıllık binada yani baya eski ve biz toparlamak için çok uğraştık. Onun dışında tam merkezde ama en üst kat olduğu için ve yalıtım olmadığı için kışları aşırı soğuk, yazları aşırı sıcak oluyor. İzmir'in uzak ilçelerinden biri olduğu için de kışları soğuk yazları çok sıcak, evde bu iki katına çıkıyor dışarıya göre. Doğalgaz olmasına rağmen kışları bile klima açıyoruz, yazın zaten klimasız nefes alınmıyor. İçi de yeni değil kapılar, dolaplar, banyo vs ilk yapıldığı gibi. Gelecek ay kira değişecek, şu an 4 bine oturuyoruz ev sahibi 12 istiyor. Biz ancak 10 verebiliriz bu ev için 12 çok fazla dedik diye bizi engelledi, dava açabilir çünkü 5 yıl da doldu. Daha güzel mahallelerde daha yeni ve güzel evlere en fazla 15 diyorlar o yüzden aşırı saçma 3 katı kira istemesi. Ki evin duvarı bile döküldü tekrar alçı yaptık sürekli sağı solu düzeltiyoruz. Adam asla evle ilgilenmiyor, ben zaten sizden sonra satıcam yapamam bir şey diyor. Bir sene daha dayanalım sonra tayin isteriz dedik ev sahibi böyle yaptı. Dava açsa ne kadar sürer nasıl sonuçlanır bilemiyoruz

Sizce ev sahibinin istediği kira makul mü?
Cevapla