Bu insanları nereye şikayet edebiliriz?

Alt komşularımız o kadar çok parfüm sıkıyor ki, sanki çıkıp merdiven başında sıkıyorlar, merdiven sırf bunların parfüm kokusu kokuyor, güzel bir şey olsa bari, bijuterilerde satılan ucuz iğrenç kokulu parfümler olur ya aynı öyle, hani fazla sıkınca genzi yakar ya koklayınca bizim merdivenler de öyle kokuyor, defalarca uyardık yine aynılar illallah ettik, merdivende nefes alamıyoruz, bizim evin kapısı açık durunca koku bizim eve giriyor o kadar fazla, şişeyi üstüne boşaltsa bu kadar olur
Bu insanları nereye şikayet edebiliriz?
Cevapla