Sizce ben haksız mıyım lütfen yardımcı olun bana?

Eşimle 6 yıılık evliyiz eşimde eleştiri huyu çok fazla var ve giderek artmaya devam ediyor çocuğumuz da var 1 tane geçen gün kardeşi gelmişti annemlere geçtik birlikte uğradık yani o sırada benim bir makinam bozuldu maşam annemde burayı biliyor ordan almıştık anneme dedim ki anne orayı konum at bana gidip garantiye verelimmmakinayı şirket arabası eşimde Mehmet verir geçerken dedim kardeşinin yanında ben veremem vallahi dedi tamam ben götürürüm dedim sonra annem dedi ki ben veririm zaten Şirinevler’de işim var eşim başladı ayakları mı yok onun kendisi versin ayakların ağrıyor sen veremezsin gitsin kendi halletsin dedi sonra ablama doğru bakarak ablam bekar sen böyle yaptığın için bunlar böyle dedi ama bize diyor yani şok geçirdim babam var kardeşi benim anneme diyor bunu sustum çıktık neyse ben ağlama krizine girdim öyle böyle değil yani dedim sen ne hakla bana bize böyle şeyler söylersin dedim boşanmayı düşünüyorum açıkçası siz olsaydınız ne yapardınız

Sizce ben haksız mıyım lütfen yardımcı olun bana?
Cevapla