AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Nasıl aile onlar ya küfür nedir insan aileden bir bayana küfürlü eder. bizde cinnet geçtir insanlar küfür hiç duymadım
Kardeşi azalmayacak laflar söylüyor Hanım öyle ama eşim hiç sesin çıkarmıyor ailesini üzme kırmak istemiyorum herhalde siz Hayırdır Benim karıma ne diyorsunuz diyemiyor yani
Oda nasil adam çözemedim
Kardeşine bağımlı ailesine bağımlı biri yani ona değer verse eşine değer verse zaten Kimse gelip benim hakkımda ne konuşabilir ne de hakaret küfür edebilir
eşin malın önde gideni demek ne olursa olsun insanın eşi insanın her şeyi, özel olmasa konu nereden geldi de tercih yapmak konusunda kaldı ana kuzusu
Sensin bana ne küfürler etti Kaynım bana ne küfürler etti ama eşim hiç sesini çıkartmadı hep onların tarafında oldu onlar ne dediyse yaptı eşimin Kendi evi var Aile Apartmanında Bak oraya bile oturamıyoruz o evi sat diyorum başka yerde ev tutalım diyorum hani kira ödemedim kendi evimizde oturalım diyorum ona bile yer açmıyor kardeş ile arası bozulmasın diye olan bize oluyor
Eltim bile ona küfür ediyor
mjatablirmsn ben cperim yetmedi ya
ben seni savunuyorum yanlış mı okudun nedir
Savunuyosun beni sikinti yok
yazmadin nedne bekliyorum
Aferin, böyle zor durumlarda bırakın hep erkekleri
Yapacağınız ailesiyle iyi geçinmek sadece...
Hakaret kufur ediyolar bana esimde ses cikarmiyor nasil oljyor bu dedigin
Kimse durduk yere kimseye küfür etmez; sen yapmışsındır yapacağını
Ya hadi ordan ordsn ne yapcam ben tanımadığım insanlara şunun şurasında 4 aylık evliyim Yüzlerini bile tanımıyorum sokakta görsem tanımam
Ailesi istemiyorsa üzgünüm ama yapacak birşeyin yok
Böyle kavgalar her ailede olur ama eşinin sana sahip çıkması ailesine karşı ezilmemesi lazım benimki öyle yapma işte bu yüzden yapacak hiçbir şeyim kalmıyor beni savunacak bir eşim yok
Tercihi yapacak olan eşin ya sen ya ailesi çünkü ikisi bir arada olmaz
Eşim kardeşine çok aşırı derecede bağımlı Yani onun yüzünden hiçbir şey yapamıyoruz eşimin Kendi evi var Aile Apartmanında ona bile oturamıyoruz denk gelmeyelim İşte o kadın o***** falan onu bırak gel bunları söylüyorlar eşimde hiçbir şey söylemiyor hem beni hem kardeşini idare etmeye çalışıyor ama bu şekilde olmaz ya
Suç eşinde
Aynen ama kabullenemiyor yani söyleyince niye böyle yapıyor kardeşim niye sesin çıkartmıyorsun niye bana bunları söylüyor diyorum hiç sesini çıkartmıyor
Öyle biri ile evlilik yürümez
Sen nereye kadar yürüyecek Yani sürekli böyle lafları isteyeceğim içeceğim Ee Eşim bana sahip çıkmayacak Ailesi beni ezecek Ee böyle evlilik mi olur
Bir erkek eşine sahip çıkmıyorsa o evlilik değildir bence
Yani her şeyi imza atmak değil yani imza 5 dakika sürmedi yani atmamız ne oldu bu evlilik mi değil Mevlüt değil
Evlilik sadece nikahla olmaz öyle zannedenler yüzünden iyi insanlar hep üzülen ve ezilen taraf oluyorlar
Evliliği sadece cinsellik için yapan kıt zekalılar da var
Evlilik bir hayatı iki kişi yaşamaktır
Aynen öyle Yazık oldu bana yani Sevdim evlendim her şey göze aldım Yazık oldu bana şimdi gitsin bakalım kardeşi ona karılık yapar artık
Asıl sorun da orada ya sevdiğin zaman bir çok yönünü bilmiyorsun ancak evlendikten sonra gerçek yüzünü görebiliyorsun
Aynen oyle
Çocuk var mı
Hayir
Sana akıl vermek haddim değil ama öyle birinden çocuk sahibi olma
Ya evli insanlardan ne isterler anlamam bırakın evli mutlu insanları ya
Bırakmıyorlar peşimizi onlar yüzünden bizim mutsuz oluyoruz biz kavga ediyoruz ayrılıyoruz bir barışıyoruz eşimle eşim biraz ses çıkarsa Sonuçta o kardeşi eşim en büyükleri biraz böyle ses çıkarsa sesini yükselse hayırdır falan dese Belki bunlar bu kadar insanın üstüne gelmezler şimdi ses çıkartmaz kardeşi olduğu için kırmak istemiyor olan da bana Oluyor Bize oluyor
Kişi biraz ailesini düşünmeli aslında bu kadar da olmaz yani
Ne yaptıysam olmuyor o tarafa daha çok düşkün Ben de en son kızdım 2 gündür ayrıyız
Sende haklısın ya çok kötü olmuş
Ne yapacağımı şaşırdım yani
Önemli olan eşinin istemesi ailenin değil
Esin pasif kalacağına net olsun
Sen onun hayat arkadasisin
Eşim kardeşine çok pasif Hatta bir keresinde nikah kıymadan önce gene böyle istememezlik falan olmuştu küfür etmişti İşte o o***** falan diye kardeşi eşimi dövdü yani bayağı Ondan sonra onu aldım geldim eve evimi getirdim aradan bir hafta sonra nikah kıydım aynı dedim biter dedim nikah kıyıldıktan sonra susarlar dedim ama daha beter oldu Şu an hiç susmuyorlar ve eşim de hiç ses çıkartmıyor bu durumu
Bırak gitsin o zaman ısrar etme hiçbir şey için kalmıyorsa gitsin
o evlilik fazla yürümez o zaman yapacak pek bişi yok
Ilerde daha kotu olcak yol yakinken donmek lazim
daha önce sahneye çıktığın mekan nasıldı ve konum olarak şimdiki evinize yakın mı?
Ben daha önce sahneye Çıktım ben 4 aylık evlendiğimden bu yana ben ailemi saniye bıraktım
anlamadım
sorularımı net anladın mı?
Gitsin anasını emsin o zaman 😂 verme gevşeğe akıllansın
Kardeş emzirsin Onu ben onu sevdiysem her şeye göze alıp onunla evlendiysen bir zahmet de beni ailesine karşı ezdirmesin adam olsun erkek olsun eşine nikahlı karısına sahip çıksın götlük yapmasın
O adamlık olsa sana bunları söylettirmez zaten 😂
Ayne oyle
eşin seni seçmiyorsa niye seninle aile oldu?
Ben de ona şaşırıyorum ya madem ailem bana hakaret edecek küfür edecek beni aşağılayacak ben ne zaman niye evlendin niye beni bu duruma soktun ya Benim günahım değil yani herkesin bir geçmişi vardır O böyle olmaz bana söyleyen insanlar da sabaha kadar mekanda karılara alkol söyleyen insanlar dinime küfür eden Müslüman olsa
nasıl yani neden senin ile ailesi arasında kaldı neler oldu neler yaşandı bunları bilmek lazm
Sektirip gitsin o zaman
Ne yaptıysan baş edemedim Yani dün konuştum Sen dedin beni ailene karşı çok eziyorsun dedim ben çok huzursuz oluyorum dedim ben böyle yapamam dedim ne ayrıldık 4 aylık evliliğim bitti yani severek evlendiğim sevdiğim adam Ailesi yüzünden onun beni sahiplenmemesi yüzünden ailesine karşı bitti yani
Çok kötü Bi durum ama seviyorsa seni tercih etmeli
Hem benden vazgeçmek istemiyor Hem kardeşinden vazgeçiplik istemiyor yani kardeşi gelip bana küfür etse de hakaret etse de hatta hanımı bile ne eşim ağzını açıp tek kelime etmiyor bak aile apartmanları var Orada bile oturamıyoruz şu an kendi kiralık evimde oturuyorum eşimle birlikte Benim zoruma gidiyor Yani bu hareketler Bu laflar eşimin böyle ses çıkartmaması
Ya kötü Bi durum yani bende 13 yıllık evliyim eşimin aileside benim ailemde çizgisini bilecek kimse haddini aşmayacak önce eşim
Tabii ki de öyle Ben 4 aylık evliyim Hani eşim biraz sahip çıksa ailesine yuvasına Belki onlar bu kadar çıkışmazlar bana o kadar konuşup hakaret etmezler bana
Aynen öyle bizde yaşadık ilk zamanlar böyle problemler. Bizde eşimle oturup konuştuk ve ani Bi kararla şehir değiştirdik. Şimdi mutluyuz ailemde hatasını gördü şimdi herkes haddini biliyor
Ben onu bile istiyorum anne diyorum hala Apartmanında evin var onu sat diyorum başka bir yerde tutalım diyorum ev Ama ona da yanaşmıyor
Ya bunu demek bize kolay ama hayır yok sana eşinden. Evliliğinizin en güzel geçmesi gereken zamanlar
Ya tabii ki de Ben halimi bıraktığım her şeyi bıraktım oturdum nikahımı kıydım oturdum namusumla Yani benim geçmişim kimseyi ilgilendirmez ki eşim bilsin geçmişimi başkaları Niye benim geçmişim ağzına dolayıp da hakaretler küfürler ediyorum eşim niye ses çıkartmıyor
Çok ayıp gerçekten
Hani ne yapacağımı bilemedim yani en son eşinle kavga ettim ya dedim kendine gel ne dedim Bu iş burada bitecek Ben dedim kimsenin hakaretlerine kaldıramam kimse bana hakaret edemez
Tabikide benim eşime kimse hakaret edemez varsa Bi derdim ben oturur konuşur çözerim. Madem ailesinden kopamayacaktı ilk başta evlenmeyecekti. Siz siz olun kendinizi ezdirmeyin
Yok Ben asla kendime Ezdirmem ben Bu zamana kadar kimseye minnet etmedim aileme karşıdan minnet etmedim kendim çalıştım kendi kendime baktım kimsenin bir kuruşuna etmedim yani bir yuvam olsun dedim huzurlu olayım dedim bir çocuğum olsun dedim hayatımda ama Eşimin ailesi yüzünden ve eşimin beni savunmaması yüzünden beni korumaması yüzünden 4 aylık evliliğim bitti yani
Evet eşiniz size yazık etmiş resmen. Üzülmeyin gençsiniz güzelsiniz önünüzde uzun Bi gelecek var
Vallahi ben artık evliliği Düşünmüyorum artık hiçbir şey düşünmüyorum Sadece yine çalışıp gene kendi paramı kendim kazanacağım Ömür verdikleri sağlık verdikçe yaşayıp gidelim
Kesinlikle öyle işinizi bulun sonra tekrar hayatınızı adım adım inşaa edersiniz
Böyle bir insanın da zaten düzeleceğini sanmıyorum hep hallederiz hallederiz olur sabret diye diye tanışmamızdan evliliğe kadar bir buçuk yıl oldu değişen hiçbir şey yok daha kötü oldu aynı düzelmez böyle insanlar
Düzelmezler evlenmişsin daha hallederizi mi var yani. O yüzden yol yakınken yeni Bi hayat kur kendine
Aynen oyle bir mutlu olalım bir yuvamızı kuralım dedik Başımıza gelmeyen kalmadı bize mutluluk haram
Yanlış insana denk gelmişsiniz. Hayatınızı köreltmeyin o insan için hayatınızı yaşamaya bakın
Öyle olacak zaten kimse için ölecek halimiz yok Ben her şeyi bırakıp onun karısı olmuşken her şeyi göze almışken O beni bu şekilde ezdiremez
Tebrik ederim sizi. Sinmeyip cesur Bi duruş gösteriyorsunuz. Bazı kadınlar sinip hayatlarını bitiriyorlar böyle adamların elinde
Gerek yok ben bi daha dunyaya gelmicem dimi
Kesinlikle öyle. Zaman durmuyor maalesef bu yaşlara geri dönmeyeceksin. O yüzden anın tadını çıkar
Aliskanlik oldu oda zamanla gecer biz nelere alismadiki bu hauatta bak hepsi gecti buda geccek
Buda geçer tabi siz güçlü olun yeter.
🙂👍👍
🙏🙏👍👍
Asla kimse arasında kalmam ailem baş tacıdır ama eşim önceliklidir , sorun ne peki
Ben evlenmeden önce solistlik yapıyordum mekanlarda ve kardeşi ailesi falan hepsi bunu biliyordu istemiyorlardı biz evlendik ve şu an beni istemiyorlar işte denk gelmeyelim Affedersin o***** falan diyorlar bana 5 katlı binaları var beni hiç aile apartmanına koymadılar Köye bile gizli saklı gidiyoruz düğünlere falan istemiyorlar bizi beni daha doğrusu Hani eşim de bu kadar lafın üzerine bir şey diyemiyor kardeşine
Ama mesaj atacak kimseyle özelde görüşecek insan değilim
Özel görüşmek için değil öyle bi insan olduğunuz için hiç değil rahatlık açısından bende evliyim ayrıca içiniz rahat olsun
Anladım
Atabilirsiniz yani
Nedenleri üzerine yoğunlaş
Nasıl yani
Neden seni tercih etmedi
Annesi babası yok varıyor bir kardeşi onlara da bayağı düşkün Çünkü sürekli onlardan bahsediyor onlar olması lazım ya da işte beni de idare edecek Ailesini de idare edecek ama böyle gitmez ki orta yolu bulmuyor ben dışlanıyorum
Ne gibi bir sorununuz var
Ben önceki hayatımda solistlik yapıyordum mekanlarda gece aleminde bunu kardeşi akrabası biliyordu bir kardeşi beni hiç istemedi eltimle birlikte ve sürekli kimle uğraşıyorlar denk gelmeyelim hakaretler küfürler şimdi ses çıkartmıyor
Niye küfür ediyorlar ki
Neymiş mekanda solistlik yapmışım diye bekarken işte bana o***** diyorlar ağzına almayacak kelimeler kullanıyorlar kaynım ve işi eşimde ses çıkartmıyor Ondan sonra içiyor bu sefer gelip bana sarıyor konuşuyorum bak bana bir şey söylemesinler diyorum hani benim onlarla bir Bağım yok hiçbir şekilde yani yan yana da gelmedik Bir muhabbetlerimiz de yok ama insanın zoruna gidiyor eşin sana ailesine karşı ses çıkartmıyor çok zor
Pavyon gibi biryer miydi calistigin yer onun için mi söylüyorlar
Evet
Şehir değiştirmeyi denediniz mi
Eşim şehir değiştirmiyor ki kardeşinin ayrılamıyor
Niye evlenmiş öyleyse
O demiştir ki Ben evlenirsem kadın da idare eder Kardeşimi de idare ederim o şekilde kafasına kendince bir çözüm bulmuş ama olmuyor işte Evdeki hesap Çarşısı olmuyor
Tabiki olmamış gibi görünüyor zaten
Aynen
Umarım hersey en güzel şekilde ilerler
Yol ver gitsin o zaman
Aile önce gelir
sevenleri ayırma
Kac yasinda esin
Eşim 50 yaşında
Sumsuk mu
Niye
Onune gelen laf soylemis
Öyle sümsük olduğu belli zaten bak anlamışsın bunu
Senin anlaman daha onemli