Annem sürekli aşağılıyor senden bişey olmaz diye?

18 yaşından beri kendi başımayım üniversitede başarılıydım her işimi şu zamana kadar kendim hallettim. Mezuniyetimde aramadılar bile. Dıştalar ama gününü bile sormadılar. Okurken para ucu ucuna gönderiyolardı. şu an harçlığım çıksın diye modellik yapıyorum bana gönderdiği paralar komik paralar yani bir günde biticek kadar. Bana yük muamelesi yapıyor ablam kpss hazırlanıyo diye kirasını faturasını dershanesini herşeyini ödüyor sınav kazansın düşsün yakamdan diye. Bana onu da yapmıyor üstüne gelmiş birsürü laf. Herşeye bağırdığı için iş yapmıyorum bu sefer bişey yapmıyorum diye bağırıyo ruh hastası gibi. Hiç sevmiyorum. Güzel bi kızım kim tutucak seni kaç gün diyo. Fotoğrafların da şey şey diyo. Hep bi iğneleme aşağı görme
Annem sürekli aşağılıyor senden bişey olmaz diye?
Cevapla