Güncellemeler
1 yıl
Özellikle bir kadının safça sevmesi çok zor. Her alanda şımartılmış, normal değerinin 50 katı değerli hale getirilmiş kadınlardan aşık olmasını, çıkarsız sevmesini beklemek mantıklı olmaz. Bugün bir kadın vücudundaki bir tek teli erkekten daha değerli görür. Ki bunu bu hale biz getirdik hem devlet hem halk olarak. Yapılması gereken kadının değerini düşürerek insan konumuna düşürmek. O zaman ilişki olur değil mi? Ama şöyle bir durum da var ki erkeklerin toplumsal konumu, kadınlardan hayli kötü.
Güncellemeler
1 yıl
Şu an kadına her yerde resmen tapılıyor. Kadınlar toplumsal tabulara daha az maruz kalıyor. Mesela bir erkek, bir kadına tanışabilir miyiz yazdı diye öldürülüyor ve bu hafifletici sebep sayılıyor! Gerçekten çok saçma. Erkekseniz sevilmezsiniz, kimse çıkarı olmadan sizin için bir şey yapmaz, size güvenmez. Kolay bir hayat değil erkek olmak. Herkes size kurulur, kadınlar erkeklerin kendisi için ölmesini bekler. Bunu anlamak zor. Bunu kullanan kadınlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kendi çevren de kendin gibidir, en iyisi kendi çevrenden ilerlemek
Çevre falan hikaye , tanınmadık insanlar bazen çevrenden daha yakın olabiliyor.
Ben görücü usulü gibi tanıştım, annesi annemin 30 yıllık arkadaşı. Uğraşsam bulamazdım böyle birini, ondan diyorum
Ki sevgilim hiç olmamıştı daha önce, ilk sevgilimle evlenmek istiyordum öyle de oldu. Niyet de önemli biraz
Benim 30 yıllık komşu kızları başkalarına kaçtı. Sadece 1 tane bekar kaldı o da günümüz kızları gibi ruhu kaş. ar , gözü yükseklerde..
Kadınlar yüzünden aşırı maskulen kadım düşmanı biri oldum. Bekar kadınların hepsinden istinasız nefret ediyorum. Hatta beddua ediyorum. Kahrolsun feminizm ve bencil bekar kadınlar !
Tamamı öyle değil. 3-5 örneğe bakarak tamamı öyle diyemeyiz. Nasıl tüm erkekler kötü diyemiyorsak aynı hesap
Ahir zaman , kıyametin son seneleri olduğu için kızların yüzde 99u , erkeklerin de yüzde 70i o.. r.. Çocuğu olmuş , dinsiz kitapsız olmuş Ortadoğu toplumları...
Öyle bir kız yok maalesef bir tane vardı oda bozuldu ben seviyordum o kızı motorcu kız manyağı biriyle görüşüyor
Motorcu kızdan ne hayır gelir. Motorcuların çoğu kardeşim
O.. r... Çocuğu serseri severler
Yok motorcu erkek ile takipleşmeye başladı yani çok da temiz kızdı hiç erkek arkadaşı yoktu 2 yıl boyunca okulda izledim onu konuşmaya tanışmaya çalıştim ama beni beğenmedi sanırım
Aynen öyle
Dayı bak hele zenginsen yurt dışına git hem daha kolay kız bulursun hem de daha güzel ve cilveliler
Aynen tr de en iyi 1 milyon arasındasın ve burada kız arıyorsun 😂
Olabilir. Keşfedilmemişim. Millet körse ben napayım?
😃 aç karnını doyur 3be
Obez kara kuru kızın bile dmsi kitleniyorsa hiç birimizin şansı yok beyler
🤣🤣🤣
Gel de onyekuru renktaşa anlat... Kızlara asla güven olmaz. Onlar asla sevmez.
Keşke ülke fakir olmasa herkes asgari ücretle istediğini yapabildr inan o zaman daha farklı şeyler olur
her şey para değil. Maneviyat bozulmasa zaten ekonomi bozulmazdı. Allah hak edene hak ettiğini veriyor. 6 Şubat boşa mı oldu?
Saçma sapan konuşma ya niye tek oraya oldu Karadeniz çok mu namuslu
Evet aynen öyle , kendin diyorsun iste reis. Niye orada oluyor da orada olmuyor? Fay hattını geç , bu deprem gösterdi ki fay hattı olmayan yerleri bile yıktı geçti... Sonuca bak ayrıca sonuç olarak orada neden oldu , yine fay hattı diyecekseniz neden orası fay hattına sahip topraklar ve oradaki insanlar orada yaşıyor?
Yazık ya senin kafana
İnanmayabilirsin , yazık kim görecek herkes öldükten sonra 🤣
Ben Türkiye namuslu demiyorum toptan herkes kötü olabilir ama senin mantığına göre sadece Maraş ve çevresi kötü ordada kötü olduğu için deprem oldu
Bende diyorum ki öyle olsa tüm Türkiye yok olmalıydı şimdiye
Yoo öyle bir şey demedim sen öyle çıkardın. Sonuçta Maraş Türkiye değil mi? Herkes zarar gördü ama Karadeniz ile kıyaslarsan başka...
Demek ki tüm Turkiyenin suçu yok neyse bu konu uzar
Inşallah bulursun abim
Aramızda 5 yaş var ne abisi yahu , aaaa hakaret sayarım ama 😒
Ahaha olsun bn yinede diyeyim😃
Deme gııı yan cebine koy gün olaaa lazım ola
Ay yok bn o defterleri kapadım
Duvar yazına inanmalı mıyım 🙄😒
Evet
Deftersiz yol bulunmaz.
Defteri olmayanın hayatını kimse okunlyamaz ve anlaşılmaz.
Bu devrin erkrlernden bi cacık olmaz
İnanmak için yaşayıp samimiyet olgusuna bi bakmak lazım. Yoksa lafla peynir ekmek gemisi gitmez 😉
O güzel sesini burada kes ve özele gel bakim sem küçük hanım 😍
Benden süt de olur , ayran da , yoğurtta, cacık da 😂
Oldu canım eşkıyamisn
Yok canım ne münasebet, sadece beni kızdırdın 😠
İşine gelmedi çünkü
Nedir o anlamadım? Yeni haberlerim var gel hele geeeeel 🤠🤓
Şımarık birisin galiba 🤔🤨
Yo sadece insanlarla gereksiz muhatap içerisine girmekten hoşlanmıyorum
Hayatımda gereksiz altı ve üstü boş adımlardan ve eylemlerden uzak duruyorum.
Yanii
Yanisi benim gibi ciddi ve farklı birini google veya uzayda , evrende özel olarak ve son teknolojik alet edevat ile arasan bulamazsın tatlışko ☺️.
Ahahah acaba tam olarak neyine güveniyorsn parana mi tipine mi karakterine mi yoksa hepsine mi
Önce Allaha sonra bana verdiklerine...
Anladım umarm bulursun gönlüne göre birini
İşte değer bilmeyen ve belki de sevilmeyi hak etmeyen samimiyetsiz bir kız daha...
Ya ne alaka Allah aşkına benim neler yaşadığımı neler düşündüğümü sen nerden biliyosn da konuşuyosn
Analt da bilelim o vakit , en azından bir şans ver deneyelim. İnsan eti yemiyorum...
Ben çok ahlaksızım ya
Nasıl yani , neden öyle dedin ne demek istiyorsun?
Cevap ver
Bu siteden.