Kin tutar mısınız yazıyı okur musunuz ?

Kin tutmuyorum sadece uzaklaşırım insandan beni üzdüyse bunu bile yüzüne söylemem dua ediyorum arkalarından... Allah kalplerini iyilik versin diye bana yanlış yapsa bile intikam almam bu acizliktir kötülüktür. Bir arkadaşın var mesela bir şey yaşadı intikam alacağım tehdit edeceğim diye tuturdu ki bunu bir de hemcinsine yapacak ben de eğer öyle bir şey yapmasını söyledim çok canı yanmış olsa da yapmamalı kızdım tartıştık sen onu savunuyorsun diye ağlayıp bana küstü ben de sakinleş öyle konuşalım dedim.
Kin tutar mısınız yazıyı okur musunuz ?
Cevapla