Kafede-parkta tek başına oturup dışarıyı izleyen genç bir kız görseniz ne düşünürsünüz?

Ayy bu çok yalnız dertli falan mı dersiniz yoksa başka bir şey mi düşünürsünüz

Kafede-parkta tek başına oturup dışarıyı izleyen genç bir kız görseniz ne düşünürsünüz?
Cevapla