Bunca sıkıntı çekmem normal mi Sanki bir el benimle oyun oynuyor ne yapmalıyım?

eveet sevgili dostlar ben geçmiş hayatım da hocaydım ve Bağzı sebep ten dolayı yurdu bıraktım 24 yaşımda tabi iş bilmiyorum öğrenince ye kadar zorluk şoför oldum reklamcı oldum şoförlükte büyük kaza yaptım yağmurdan araç kaydı doğa kaynaklı pandemi oldu reklamcı olarak tutunamadım fabrika da işe girdim çıktım evlendim boşandım eşim geçimsizdi bidaha evlendim tam düzeldi derken annem diyaliz hastası oldu kalp ameliyatı geçirdi ölüyordu döndü ve babam kanser olduğunu öğrendik ve babam hastalığını kabul edinceye kadar 1 yıl uğraştık ve yarın hastaneye yatıcak ve galiba dördüncü evre aklımı yitirmek üzereyim ve oğlum var oda epilepsi hastası kendim stresten hormonlarım zayıflamış hormon takviyesi aldım erkek liğimi kaybetmekten döndüm ve damar genişliğinden kısır oldum işsiz kaldım 2 aydır da ve ne yapacağım 5 yük ağır geldi başkalarının birer birer sıkıntısı oluyor da benim geldi mi hep geliyor dert yanmıyorum napacam bilmiyorum

Ağlıyorum sadece

Güncellemeler
1 yıl
Başa gelmesi çok zor
Bunca sıkıntı çekmem normal mi Sanki bir el benimle oyun oynuyor ne yapmalıyım?
Cevapla