Babaannesi ölmüş biri nasıl teselli edilmeli, neler söylenmeli ve neler söylenmemeli?

Öz kardeşim gibi kendisi çok severim. Dün gece sabahladık beraber, sabah namazı vaktine kadar sohbet ettik mobil oyun falan oynadık. Sonra namaz kılıp yapacağımızı söyleyip telefonları kapattık. Ben uykuya dalınca bana yazmış kendisi. Çok kötüyüm, dedem bizi aradı, babaannem vefat etmiş ve babam az önce bana hiçbir şey demeden evden çıkıp dedemin evine gitti, ne yapacağımı bilmiyorum şu an depresyonda ve sıkıntıdayım çok üzgünüm yazmış. O kadar yorgundum ki öğlene yakın uyanınca gördüm mesajlarını. Baş sağlığı diledim, onun yanında olduğumu söyledim ama hala çok kötü şu an kendisi. Az önce de bana yazdı, şu an nasılsın yemek yedin mi dedim yedim iştahım yok, şimdi işe baslicam iş yerine geldim dedi. Sabah yazdığı zaman mesajını görmediğim ve cevap vermediğim için kendimi çok kötü hissediyorum hala. şu an ona karşı nasıl konuşsam, ne desem dememem gerekiyor bilmiyorum. Ona karşı nasıl davranmalıyım? Her gün konuşup sohbet ediyoruz kendisiyle. Üzülme sıkma canını desem olmaz, seni anlıyorum desem o da olmaz, kelimeler yetersiz kalıyor çünkü ne demem gerekiyor bilmiyorum.

Babaannesi ölmüş biri nasıl teselli edilmeli, neler söylenmeli ve neler söylenmemeli?
Cevapla