Kayınvalidemle artık yaşamak istemiyorum, bu neden sorun haline geliyor?

Kayınvalidem ve kayınpederimle artık yaşamak istemiyorum. Bu neden sorun haline geliyor ve üzerimde baskı oluşturuluyor. Muhtaç değiller sağlıkları yerinde , hiç kimse kayınvalidesiyle yaşamıyor sorun olmuyor. Neden bana gelince herkes karışmak istiyor ve dedikodu yapıyor anlamıyorum. İnsanlar çok benciller. Bende artık rahat etmek istiyorum. Özel alanım olsun istiyorum bu benim kötü İnsan olduğumu göstermez. Herkes gibi benimde buna hakkım olduğunu düşünüyorum.

Kayınvalidemle artık yaşamak istemiyorum, bu neden sorun haline geliyor?
Cevapla