Arkadaşlar öncelikle güzel yorumlarınızı bekliyorum. Ben evimi kiraya verdim 1 yılımız dolmak üzere 11 bin kira veriyorlar. bizde dolayısıyla 1 yılı dolduğu için zam yapacağız. nasil konuşmaliyim?
15 bin düşünüyorum.
Ben 15 düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz mu demeliyim yoksa net bu ücret mi demeliyim kendisi uzman yani ücret neden bu kadar demeyin ayriyeten onlarında evi kirada anlayışsız birisi değilim. Sadece zam yapacağımı nasıl söylemeliyim ortak noktada mi bulusmaliyiz
Not: kiracilarimi hiçbir konuda üzmedim yardımcı oldum her konuda.
15 bin düşünüyorum.
Ben 15 düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz mu demeliyim yoksa net bu ücret mi demeliyim kendisi uzman yani ücret neden bu kadar demeyin ayriyeten onlarında evi kirada anlayışsız birisi değilim. Sadece zam yapacağımı nasıl söylemeliyim ortak noktada mi bulusmaliyiz
Not: kiracilarimi hiçbir konuda üzmedim yardımcı oldum her konuda.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer