Kira zamir yapacağım nasıl konusmaliyim?

Arkadaşlar öncelikle güzel yorumlarınızı bekliyorum. Ben evimi kiraya verdim 1 yılımız dolmak üzere 11 bin kira veriyorlar. bizde dolayısıyla 1 yılı dolduğu için zam yapacağız. nasil konuşmaliyim?
15 bin düşünüyorum.
Ben 15 düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz mu demeliyim yoksa net bu ücret mi demeliyim kendisi uzman yani ücret neden bu kadar demeyin ayriyeten onlarında evi kirada anlayışsız birisi değilim. Sadece zam yapacağımı nasıl söylemeliyim ortak noktada mi bulusmaliyiz
Not: kiracilarimi hiçbir konuda üzmedim yardımcı oldum her konuda.
Kira zamir yapacağım nasıl konusmaliyim?
Cevapla