Dün işten geldiğimden beri uyuyorum üstüne sabah uyanamadım ühühüü. Cidden yorulmuşum artık.. benden geçmiş bazı şeyler artık 25-29 aralığına aitim ben arkadaşlar anladım😔

Dün işten geldiğimden beri uyuyorum üstüne sabah uyanamadım ühühüü. Cidden yorulmuşum artık.. benden geçmiş bazı şeyler artık 25-29 aralığına aitim ben arkadaşlar anladım😔

Bugüne kadar rahattım ama bugünden sonra uyku haram olacak bana. Mesleğimi ve işimi değiştirdim. Uykusuz kalıyorum artık ve 1 dk bile uyumak için her şeyi yaparım. Sen mesleğinden memnun musun? 🌸
Memnunum🥲
Bu yorgunluk yaş ile ilgili değil aşırı sıcak ile ilgisi var. Sabahın bu saatinde 33 derece gösteriyorsa ilerleyen saatler daha fena olacaktır. Tatil olmadığı sürece yatıp dinlenmek mümkün olmuyor
Sıcaklar insanı mahvediyor gerçekten ya
Artık bitsin bu yaz🙄
Yaz kapatılsın acilen
Kesinlikle
Cevap
26Cevap
Günoo işim yok maalesef ama yine de erken uyanırım sdfsdf
Kız o nasil günaydin demek yemin ederim ağlayasım geldi hxjss bugun çok uyudum sabaha karşı uyumuştum gözümü bir açtım saat 14🙄
Ahsjs sana bi daha güno mesajı atayım da sen bi de özelden gör
😃göreyim nolur
Tamammm
İyi yatağa işemiyosunuz 😂 o kadar uyunur mu
Tövbe tövbe nsjsjs sabah 5 di uyudugumda sabah bi uyandim tekrar uyudum
😂😂😂 bende gece yarısı falan yattınız sandım özür o zaman
Sıcaklar insanı gerçekten de mental olarak bitiriyor. Yani ben bile sabah hasta numarası yapasım gelmedi değil.
Yapsaydın ya
Bu sıcaklarda insanlar yaz uykusuna yatmalı ve eylüle kadar uyanmamalı görüşündeyim
Eylül 15’ten önce uyanmak kapatılsıj
Kurnazlığa bak tam maaş gününde uyandırın diyor, uyanıp anında alışveriş yapacak
Ahahah istemsizce demiştim bunu ama doğru
Yorgunluk değil, 9-5 çalışmayı bırakınca anlıyorsun yaşlanmadığını.
İşe gitmek için erken kalkmak ne kadar zor. 5 dakika daha uyumak için nelerini feda edersin.
30 dan sonra öğle veya ikindi de şekerleme de yapıyorsun yaş önemli 20 yaşların enerjisi bitti bizde @AliceMixfield
Benim de 4 sene sürdü o enerji püü
Uyumak doğal bir şey çok gerekli ve şifalı 😃
Kesinlikle ama bu kadarı da biraz fazla sanki ya sjsjs
Ben öğrenciyken fabrikada çalıştım 4 gece dayanabildim sonra sonra 1 hafta tüm gün uyudum 😂😂😂😂
İşsizim & Mutluym.
Her gün ki gibi 6.30 da uyandım.
Tünooo iş olmasada erkenciyiz efem
İzinliyim çok şükür istediğim gibi yatıyorum
İyi tatiller
Her koşulda işe giderim
Ah ah nerde o günler be 😂
İşsizim hiç işe gitmeden yaşıyorum
Ben yıllardır uykusuzum uykumu alamıyorum
O kadar param olduğunda söz😀
Tercih edebiliyor muyuz :)
🤣🤣🤣 yaşlanmışsın sen şekerim
Günaydın bugün işe gitmedim işe koştum
Ben işe geldim, kafayı dağıtmam lazım.
Kesinlikle benn
O kadar uyunur mu sıkılırım ben
Sıkılma ya
😂😂😂sıkılıcam bana ne
Ne diyor bu
Ben ettim..
yok işe geldim
Beennnn
Gitmedim bende
Günaydın
Ahshahsha çok tatlı
İzin dönemi işe gitmesem Genel müdüre Yrd. Miker
Ben elendim
Yeni uyandim
Sidikli
Bu ne ifşa gibi
Uyumam ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?